شاهمحمدی خبرداد؛

تلاش برای اشتغال رها یافتگان از اعتیاد

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از تلاش برای اشتغال رها یافتگان از اعتیاد خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمیجان با موضوع بررسی عملکرد و اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر و بررسی وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد و نتایج حاصل از فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

شاهمحمدی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در این جلسه گفت: در تلاش هستیم در کنار اقدامات پیشگیرانه، با فراهم کردن زمینه اشتغال، اقدامات عملی درمانی و بازگشت به جامعه رها یافتگان را انجام دهیم.

شاهمحمدی با اشاره به اقدامات این ستاد درباره افزایش آگاهی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان مرکزی افزود: توانمندسازی، آموزش آموزگاران، دهیاران و کارکنان دولت ازجمله اقدامات اگاهی بخش است که اجرا شده و در حال اجراست.

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان در این جلسه بر استفاده از توان بالای دهیاری‌ها در روستا‌ها جهت آموزش و اطلاع رسانی و آسیب شناسی در هر منطقه تاکید کرد و گفت: بهترین راه مبارزه با مواد مخدر آگاهی بخشی عمومی است.

ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها، پرکردن اوقات فراغت جوانان، ایجاد اشتغال و درآمدزائی برای جوانان از مهمترین مسائلی بود که اعضای جلسه شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمیجان تاکید کردند.

انتهای پیام / ج

جلسه شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمیجان

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.