‍ کشیک ۱۴۴ واحد خبازی در استان کرمانشاه در ایام نوروز

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از آمادگی کامل این شرکت در تامین نان مورد نیاز مردم و کشیک ۱۴۴ واحد خبازی سطح استان کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

رحیمی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:امسال نیز همچون سنوات گذشته تعدادی از واحدهی خبازی سطح استان کرمانشاه با دریافت سهمیه اضافه ،از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۱ آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز و نیز میهمانان گرانقدر نوروزی است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور تعداد خبازیهای کشیک در سطح استان را ۱۴۴ واحد اعلام کرد و افزود : این تعداد واحد از طریق اتحادیه نانوایان و با هماهنگی اعضا شورای پایش گندم ، آرد و نان استان تعیین و به منظور دسترسی مهمانان گرانقدر از طریق ستاد محترم تسهیلات سفرهای نوروزی استان اطلاع رسانی شده اند .

وی همچنین در خصوص تامین آرد مورد نیاز تمامی واحد‌های خبازی سطح استان ابراز داشت: با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان، هیچگونه مشکلی در تامین آرد مورد نیاز استان وجود ندارد و کارخانه‌های آرد سازی نیز آمادگی دارند تا از تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۶ نسبت به تحویل آرد دو دهه ابتدایی فرودین ماه سال ۱۳۹۷ اقدام نمایند.

این مقام مسئول ابراز داشت: کلیه نانوایی‌های کشیک سطح استان موظف به نصب بنر اطلاع رسانی در معرض دید مردم هستند و از شهروندان عزیز نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا عدم رعایت ساعات کاری، با تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر ساعتی از شبانه روز تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ز

 

تامین نان مورد نیاز مردم و کشیک سطح استان کرمانشاه در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.