رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان خبر داد:

تسویه پاداش بازنشستگان تا پایان سال

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان از تسویه پاداش بازنشستگان تا پایان سال 96 در استان خبر داد.

تسویه پاداش بازنشستگان تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان بیان کرد: پاداش پایان خدمت افرادی که تا پایان 95 بازنشسته شدند 110 میلیارد ریال است که بخشی از آن تا پایان دی امسال پرداخت شده است و مابقی آن تا پایان سال جاری تسویه می شود.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات هزینه ای همدان با 200 میلیارد ریال افزایش به 2 هزار و 490 میلیارد رسید که امید می رود بتوان 100 درصد حقوق و سایر را تا پایان سال جذب و پرداخت کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان تاکید کرد: دیون و الزامات پرسنلی باید در اولویت توزیع اعتبارات هزینه ای باشد همچنین رفاهی و اضافه کار در اولویت نخست پرداخت قرار گیرد.

صیدایی تاکید کرد: با توجه به افزایش 200 میلیارد ریال به سقف اعتبارات هزینه ای باید دیون که الزام آور هستند تا پایان سال پرداخت شود.

وی گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان برنامه و بودجه و خزانه کشور 15 تا 20 اسفند ماه حقوق همه کارکنان دولت باید پرداخت می شد بنابراین جدول تخصیص به خزانه ابلاغ شد.

صیدایی افزود: همچنین کارکنان طرحی که هیچ مبلغ نقدی تاکنون دریافت نکردند در 2 ماه پایانی سال حقوق آنها به روز ابلاغ شد و خرانه این مبلغ را به دستگاه ها پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: ساز و کار نحوه پرداخت حقوق و مزایا نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و طرح های عمرانی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان اضافه کرد: در بخش اعتبارات هزینه ای به ویژه در ردیف دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه، پیشتر منابع این دستگاه ها به روز ابلاغ نمی شد ولی با پیگیری های صورت گرفته و ابلاغ ردیف های مربوطه، به دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه پرداخت شد.

انتهای پیام/ب

پاداش پایان خدمت بازنشستگان همدان تسویه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.