افزایش 100 درصدی کشف مواد محترقه در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز ازسوی پلیس در استان کشف شد که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این میزان مواد محترقه از 16 فروشگاه در کهگیلویه و بویراحمد کشف و پس از هماهنگی با مراجع قضایی این واحدهای صنفی پلمپ شد.

وی اظهار داشت: با هدف پیشگیری از حوادث تلخ در جشن‌های چهارشنبه سوری بیش از 470 واحد صنفی این استان در روزهای پایانی سال بازرسی شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته چهار نفر بر اثر حوادث جشن‌های چهارشنبه سوری در شهرستان کهگیلویه مصدوم شدند.

وی آیین چهارشنبه آخر سال را میراث فرهنگی دانست که در گذر زمان به‌سوی آسیب اجتماعی سوق داده شده است.

سردار انصاری گفت: نیروی انتظامی با تمام قدرت با هنجار شکنان آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی می‌کند.

وی ضمن تأکید بر آمادگی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت شهروندان در آخرین چهارشنبه آخر سال افزود: برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از حوادث ناگوار در این استان صورت گرفته است.

وی همچنین از برخورد جدی پلیس با کسانی که با بلند کردن صدای ضبط خودرو یا حرکات غیرمتعارف باعث سلب آسایش شهروندان شوند خبر داد و ابراز داشت: خودروی‌های توقیف شده تا پایان تعطیلات نوروز در اختیار نیروی انتظامی خواهد بود.

استان 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ش

160 هزار مواد محترقه در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.