جان باختن17 نفر بر اثر وقوع حوادث امسال در دوگنبدان

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی دوگنبدان گفت: امسال ۱۷ نفر بر اثر وقوع حوادث در شهر دوگنبدان جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی دوگنبدان گفت: ۱۷ نفر در حوادث امسال این شهر جان خود را از دست دادند که ۶ مورد از این مرگ‌ها در آتش سوزی‌های واحد‌های مسکونی و ۱۱ مورد در حوادث جاده‌ای رخ داده است.

کامبیز افشین پور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۲ حادثه از سوی ایستگاه آتش نشانی ۱ و ۲ شهرداری شهر دوگنبدان امدادرسانی شده است.

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران بیان کرد: آتش سوزی در مزارع، واحد‌های مسکونی و اماکن تجاری با ۳۷۱ مورد دارای بیشترین آمار حوادث امسال شهرستان گچساران بوده است.

افشین پور گفت: امسال همچنین ۴۷ مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و ۱۱۵ مورد امداد نجات سایر حوادث از سوی ایستگاه‌های یک و دو شهر دوگنبدان صورت گرفته است.

وی تعداد سوانح رانندگی امداد و نجات شده از سوی آتش نشانی شهر دوگنبدان را ۳۹ مورد اعلام کرد و گفت: امدادرسانی حوادث شهر دوگنبدان با بهره گیری از ۵۵ امدادگر و چهار خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات جاده‌ای صورت گرفته است.

افشین پور با یادآوری ۱۵ حادثه در جشن‌های چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۵ در شهر دوگنبدان از شهروندان خواست تا از انجام کار‌های خطرناک در این روز که منجر به حوادث تلخ می شود خودداری کنند.

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی شهر دوگنبدان به شهروندان توصیه کرد که برای پیشگیری از حوادث تلخ آتش سوزی در واحد‌های مسکونی قبل از ترک منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

وی بیان کرد: داشتن کپسول‌های آتش نشانی در واحد‌های مسکونی و تجاری، پرهیز از استفاده از آب برای خاموش کردن آتش سوزی نفتی و استفاده از پتو برای خاموش کردن آتش در بدن انسان از مواردی است که در صورت رعایت کردن خسارات ناشی از آتش سوزی‌ها را به حداقل ممکن خواهد رسید.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ش

قربانیان حوادث امسال در دوگنبدان به 17 نفر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.