پلاک گذاری ادوات کشاورزی کمتر از ۲۵ سال در مازندران

سوخت فقط به تراکتور‌های کشاورزی پلاک‌دار با عمر کمتر از ۲۵ سال تحویل می‌شود.

علی پیرفلک دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار دستگاه کمباین و تراکتور استان مشمول شماره گذاری هستند،  افزود: صاحبان تراکتور‌ها و کمباین‌های کشاورزی با عمر کمتر از ۲۵ سال که شماره انتظامی ندارند موظف هستند تا اسفند ماه امسال نسبت به شماره گذاری وسیله خود اقدام کنند.

پیرفلک گفت: سوخت به تراکتور‌ها و کمباین‌های فاقد پلاک انتظامی در استان تحویل نخواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران هدف از اجرای این طرح را ساماندهی ماشین آلات کشاورزی  اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح وسایل نقیله کشاورزان پس از شناسایی بیمه حوادث می‌شوند و برای افزایش ایمنی کشاورزان با تردد در جاده‌های استان گواهینامه صادر می‌شود.

وی از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان خواست که در اسرع وقت با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود، نسبت به تشکیل پروند و شماره گذاری تراکتور‌ها و کمباین‌ها خود اقدام کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران افزود: بمنظور جلوگیری از قاچاق سوخت در فصل زراعی ۹۷ به چاه‌های بدون پروانه بهره برداری نیز سوخت تعلق نمی‌گیرد.

وی گفت: ۵۰ هزار چاه بدون پروانه از آغاز امسال تاکنون در مازندران شناسایی شده است که بیشترین آن مربوط به شهر‌های نکا، گلوگاه و بهشهر است.

وی افزود: ۱۴۰ هزار حلقه چاه کشاورزی در استان وجود دارد که در چند سال اخیر با هماهنگی شرکت آب منطقه ای، شرکت نفت و جهاد کشاورزی برای ۹۰ هزار حلقه چاه پروانه بهره برداری صادر شد.

انتهای پیام/ر

پلاک گذاری ادوات کشاورزی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار