اعطا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تمدید مصوبه تامین منابع مالی شرکت آب و فاضلاب

سخنگوی شورای شهر گفت: مصوبه تأمین منابع مالی تا انتهای سال 97 به درخواست شرکت آب و فاضلاب‌ در دستور کار قرار گرفت.

تمدید مصوبه تامین منابع مالی شرکت آب و فاضلاببه گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا‌ سخنگوی شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره‌ 3 موضوع مطرح در دستور کار پنجاه‌ و دومین جلسه شورای شهر اظهار کرد: شورای شهر در سال 94 به پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب‌ استان تهران مصوبه‌ای داشت که این مصوبه درباره تأمین منابع مالی تا انتهای سال 96 اعتبار داشت، از این رو تمدید مصوبه‌ تا انتهای سال 97 به درخواست شرکت آب و فاضلاب‌ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه درباره جزئیات این پیشنهاد صحبت شد و بر این اساس مصوبه‌ای تحت عنوان توسعه و بازسازی تأسیسات آب شهری تهران داشتیم بنابراین مصوبه‌ تعرفه خرید انشعابات خانگی 50 درصد افزایش یافت.

اعطا درباره قیمت انشعابات خانگی در مناطق مختلف گفت: در مناطق یک، 2 و 3 576 هزار تومان ،در مناطق 4،5، 6، 7، 8، 9، 10 و 22، چهارصد و 32 هزار تومان و در مناطق 11 تا 15، 331 هزار تومان، همچنین در مناطق 16 تا 21، 245 هزار تومان است.

سخنگوی شورای شهر از تکلیف شرکت آبفا برای ارائه گزارش عملکرد خود درزمینه هزینه‌کردها‌ خبر داد.

اعطا‌ درباره‌ لایحه‌ای که شهرداری به شورای شهر تحویل داده بود گفت: یک فوریت لایحه‌ اصلاحیه مصوبه‌ مجوز تقسیط‌ و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری تهران در ماه‌های پایانی سال‌ مطرح شد‌.

وی افزود: پاداش پرداخت نقدی‌ برای عوارض ساخت و ساز از 23 درصد تخفیف‌ به 33 درصد  در روزهای پایانی سال افزایش یافت.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه این تصمیم برای تشویق‌ شهرداری به جذب منابع است، گفت: این تخفیف تا خرداد سال 97 است که از خرداد تا پایان سال این رقم به 18 درصد کاهش می‌یابد.

اعطا با تأکید بر اینکه تنها فوریت این لایحه به تصویب رسیده است و در روز سه‌شنبه به جزئیات آن رسیدگی می‌شود، گفت: این تخفیف در صورتی اعمال می‌شود که پرداخت عوارض به صورت نقدی باشد‌.

سخنگوی شورای شهر از برگزاری رویداد چند وجهی و چند بُعدی در 1400 خبر داد و گفت: در آستانه قرن جدید قرار داریم و شهردار موظف است پیشنهادی مبنی بر دیپلماسی به شورای شهر تقدیم کند.

اعطا با اشاره به شعار گام برداشتن در جاده ابریشم گفت: پس از اینکه شهردار پیشنهاد خود را به شورا تحویل دهد ما آن را بررسی کرده و تصویب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع اخذ مجوز برج باغ در چند ماه گذشته در 3 کمیسیون تخصصی شورا مطرح شده و بررسی‌های لازم صورت گرفته است،گفت: اگر در ایام پیش از نوروز فرصت رسیدگی به موضوع برج باغ‌ها پیدا کنیم، این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم اما چنانچه فرصت نشود در اولین جلسات سال 97 رسیدگی به موضوع برج باغ در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار