از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛

دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) برگزار می‌شود

از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوره عالی دانش مالی به منظور آشنا کردن فعالان بازار مالی با موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.

دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) برگزار می شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای نیاز فعالان بازارهای مالی و با تکیه بر توان تخصصی اساتید این دانشکده و اساتید این حوزه در کشور، اقدام به طراحی دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) کرده است.

به منظور تقویت جنبه‌های کاربردی مرتبط با بازار سرمایه کشور، این دوره با حمایت مرکز مالی ایران اجرا خواهد شد.

دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) برای دانش‌آموخته‌های مهندسی که در بازارهای مالی و حوزه‌های مرتبط مشغول به فعالیت هستند، فرصت خوبی را ایجاد می‌کند تا با آشنایی با مطالب روز مطرح شده در این حوزه بتوانند نقش موثرتری در محیط کاری خود داشته باشند.

آشنایی با مدیریت خطر پذیری مالی در دوره عالی دانش مالی

در این دوره ضمن ارائه مفاهیم مقدماتی، شرکت کنندگان با موضوعاتی چون "بازارهای مالی شامل بورس کالا و سهام و فرابورس"، "بازارهای آینده طلا با استفاده از نرم افزارهای مرتبط"، "مباحث مربوط به سرمایه گذاری"، "مدیریت خطر پذیری مالی" و "بانکداری" آشنا خواهند شد.

طول این دوره آموزشی ۲ سال و نیم (5 ترم آموزشی) و در ۳۸۴ ساعت آموزشی است که در ۳ نیمسال اول دانشپذیران با مطالب تئوری و نحوه به کارگیری آنها در بازارهای مالی آشنا خواهند شد و سپس در قالب یک طرح مطالعاتی- کاربردی در حوزه مالی به حل یک مسأله واقعی در حوزه بورس، بیمه یا بانک خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.