نماینده اصفهان گفت: کشاورزان شرق اصفهان مشکلات آبی خود را به هرکسی که می‌توانسته‌اند گفته‌اند، فقط برای جن‌ها بیان نکردند!

کشاورزان شرق اصفهان مشکلات آبی خود را فقط برای جن‌ها نگفته‌اند!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 20 اسفند) اظهار کرد: کشاورزان شرق اصفهان از زمان صفویه به کشت و زرع می‌پرداختند، اما اکنون وزارت نیرو آب آنها را به غارت برده و علی‌رغم تذکرهای پی در پی بنده در مجلس اتفاق مثبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: وزارت نیرو بداند که اگر اتفاقی برای کشاورزان بیفتد باید پاسخگو باشد، چراکه اکثر کشاورزان اصفهان از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و فرماندهان گردان هستند.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد: مدیران ارشد ذیربط حتی جرأت نکردند که به میان کشاورزان بروند و عذرخواهی کنند.

وی تاکید کرد: بدانید که کشاورزان صدقه نمی‌خواهند، بلکه خواهان حق‌آبه خود هستند و بدیهی است که لطمه بی‌عرضگی شما را مردم می‌بینند.

کامران افزود: طی این مدت مردم مشکلات خود را به هرکسی که می‌توانسته‌اند گفته‌اند و فقط نتوانسته‌اند معضلات خود را برای جن‌ها بیان کنند.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: خوش غیرتان! اگر نمی‌توانید مشکل مردم را حل کنید، حداقل استعفا بدهید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سید
۲۰:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
کاش نماینده ما هم مشکلات و حرف دل مردم را پیگیری می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
ما از دادستان کشور سپاسگزاریم که پی‌گیر مسئله مهم رقصیدن دختران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
البته باید اینو هم در نظر داشت که کشاورزان شرق اصفهان باید محصولی که برای اقلیم اون منطقه مناسب هست رو بکارند .. توی وضعیت خشکسالی این سالها کاشت محصولاتی که به آب زیاد احتیاج دارند به صرفه و منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کشاورزان اصفهان کنه
آخرین اخبار