تقدیر از مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا

محمد رضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پیامی مدال آوری محمد طاها بیگرضایی در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد رضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ، کسب مقام قهرمانی محمد طاها بیگرضایی در مسابقات آسیایی پرتاب دیسک را به وی و مردم شریف ایران اسلامی علی الخصوص استان کرمانشاه و به ویژه خانواده جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

در متن محمد رضا امیریان آمده است:

به لطف و عنایت حق تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مومن ایران اسلامی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه ای بزرگ چون مسابقات آسیایی پرتاب دیسک هستیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور شد.

کسب مدال طلای مسابقات جهانی توسط محمد طاها بیگرضایی جوان شایسته کرمانشاهی و عضو جوانان جمعیت هلال احمر مایه بسی مباهات و خرسندی است که موجی از شادی و سرور را در جمع مردم استان کرمانشاه به ویژه جمعیت هلال احمر استان ایجاد کرد اما آنچه بیشتر ما و مردم را خوشحال کرد و ارزش این مدال را صد چندان نمود تقدیم مدال آسیایی جوان شایسته کرمانشاهی و عضو جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان کرمانشاه بود که اقدامی قابل تقدیر بود.

بی شک استان کرمانشاه و علی الخصوص جمعیت هلال احمر از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می بالد و بنده آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته این استان می‌دانم و قطعا در آینده ای نه چندان دور با توانایی های که از ورزشکاران استان کرمانشاه سراغ دارم مدال های با ارزشتری برای کشور و استان رقم خواهد خورد.

اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه این موفقیت ارزشمند را به ایشان ، خانواده محترمشان ، خانواده جمعیت هلال احمر ، تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان استان تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایرانی را از خداوند متعال درخواست دارم.

محمد طاها بیگرضایی عضوتیم ملی دوومیدانی جوانان،نایب قهرمان جهان درمسابقات ۲۰۱۷ سوییس دررشته دوومیدانی(پرتاب دیسک) درکشورامارات باردیگر رکوردجهان رابه نام خودثبت وقهرمان جوانان آسیا شد.

 

انتهای پیام/ز

 

تجلیل از عضو ورزشکار هلال احمر استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار