قاضی شهریاری تشریح کرد

اعترافات محمدرضا ثلاث، عامل شهادت 3 مامور نیروی انتظامی در دادگاه

نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه حادثه پاسداران به قرائت کیفر خواست ثلاث باباجانی پرداخت.

اعترافات محمدرضا ثلاث، عامل شهادت 3 مامور نیروی انتظامی در دادگاهبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین جلسه‌ رسیدگی به پرونده حادثه گلستان هفتم‌ خیابان پاسداران صبح امروز در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در این جلسه‌ متهم محمدرضا‌ ثلاث به اتهام 3 فقره قتل عمدی‌ و اخلال در نظم عمومی حاضر شد و همچنین اولیای دم مقتولان‌ آقایان علمدار، بایرامی‌، امامی‌ و خانم‌ها عزیزی، صالحی و عبداللهی‌ حضور داشتند که شهریاری نماینده دادستان به تشریح تحقیقات به عمل آمده در این پرونده پرداخت.

معاون دادستان با اشاره به اتهام ثلاث باباجانی به 3 فقره قتل عمدی گفت: پس از دریافت گزارش به سردخانه بیمارستان لبافی‌نژاد رفتیم‌ و اجساد کشته‌شدگان مورد معاینه قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات محلی اظهار کرد: در این تحقیقات مشخص شد راننده اتوبوس به صورت عمدی به مأموران انتظامی زده و بعد هم در بیمارستان امام سجاد بستری شده که پس از گفتگو با اواعلام کرد به علت عصبی بودن با اتوبوسی که قبلاً در محل بوده به سمت مأموران رفته است.

شهریاری با بیان اینکه متهم به صراحت، تهاجم عمدی را پذیرفته و علت آن را عصبی بودن اعلام کرده است، گفت: وی علت حضور خود را حمایت از برادر دینی خود اعلام کرده و در پاسخ به علت انگیزه خود اعلام کرده عصبانی بودم اما قربانیان را نمی‌شناختم و کسانی دیگر مرا عصبانی کرده بودند.

شهریاری خاطرنشان کرد: متهم، مجروح کردن افراد و تخریب اموال عمومی را پذیرفته است و فیلم تهاجم متهم نشان می‌دهد با یک دستگاه اتوبوس به سمت مردم هجوم برده است.


بیشتر بخوانید: حکم ثلاث پیش از عید اجرا نمی شود


نماینده دادستان با بیان اینکه اجساد مقتولان به پزشکی قانونی می‌رود و بر حسب اعلام پزشکی قانونی علت فوت صالح امامی صدمات متعدد بر اثر اصابت جسم سخت اعلام می‌شود، گفت: پزشکی قانونی علت فوت بایرامی را خرد شدگی جمجمه بر اثر اصابت جسم سخت و علت فوت علمدار را هم صدمات متعدد بر اثر اصابت جسم سخت اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی صدمات توسط ثلاث انجام شده است،گفت: او در روانپزشکی‌ مورد معاینه قرار گرفت و اعلام کردند او دچار درجاتی از افسردگی است ولی اختلال روانی در او مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه متهم در سوالات گفته که هیچگونه بیماری روحی و روانی ندارد، اظهار کرد: با توجه به نوع جرم ارتکابی، پرونده شخصیت‌ تشکیل شده است و مشخص شده که متهم پس از ازدواج، صاحب فرزند می‌شود و همسر خود را طلاق می‌دهد و پس از ازدواج با همسر دوم او را هم طلاق می‌دهد و ازدواج سوم می کند که این ازدواج ثبت نشده است.

شهریاری با بیان اینکه متهم در حال حاضر فاقد مسکن است، گفت: او در اتوبوس می‌خوابیده و دارای 7 فقره‌ سابقه کیفری است.

شهریاری با بیان اینکه متهم اظهار داشته 15 سال قبل وارد جریان دراویش شده است، گفت: به گفته متهم او مسلمان و شیعه 12 امامی است و تمامی عقاید مسلمانان را می‌شناسد.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا از عملکرد خود پشیمان نبود، ادامه داد: او در آخرین دفاع خود گفت از عملکردش پشیمان شده است.

شهریاری با بیان اینکه متهم فاقد مسکن است و اتوبوس را از فرد دیگری گرفته و به محل آورده بود، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد او از لحاظ عقیدتی دچار افراط است.

نماینده دادستان با بیان اینکه متهم فاقد شغل بوده، گفت: او در 3 فقره قتل مباشرت داشته و به اخلال در نظم عمومی اقدام کرده است.

وی افزود: اولیای دم گفته‌اند تقاضای قصاص و اشد مجازات دارند.

در ادامه اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و با اعلام شکایت از متهم درخواست قصاص کردند و قاضی پرونده از هر یک از آنها پرسید آیا حاضر به گذشت هستید؟ که این پرسش با پاسخ مخالف اولیای دم مواجه شد.

لازم به ذکر است؛ ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات این پرونده در ساعت 13 برگزار می‌شود.

 

دفاعیات راننده متهم به قتل در پاسداران 

 جلسه رسیدگی به اتهامات‌ متهم حوادث خیابان پاسداران با دفاعیات متهم‌، بعدازظهر‌ امروز در دادسرای کیفری استان تهران برگزار شد.

 پیش از ارائه دفاعیات متهم، اردشیر سبحانی نماینده حقوقی ناجا با تسلیت شهادت جمعی از پرسنل ناجا در این حوادث گفت: همکاران من از مؤمن‌ترین و با اخلاق‌ترین افراد بودند که بدون اینکه سلاحی‌ در دست داشته باشند به شکل مظلومانه‌ کشته شدند.

وی افزود: همکاران من برای حفظ امنیت جامعه در صحنه حاضر شده بودند،ناجا در حالیکه‌ می‌توانست با سلاح‌ در صحنه حاضر شود بدون سلاح آمد و حالا این پرسش مطرح است که آیا پاسخ افرادی که برای دفاع از نظم جامعه آمده بودند حمله با اتوبوس‌ است؟

سبحانی با بیان اینکه متهم خود را وابسته به دراویش‌ می‌داند، اظهار کرد: ولی دراویش‌ از او تبری می‌کنند و متهم فردی است که هیچ جایگاه اجتماعی نداشته و در یک اتوبوس زندگی می‌کرده است و لذا من تقاضای‌ اشد مجازات را برای او دارم‌.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد و ضمن دفاع از اتهامات، از خانواده داغدیده صبر مسئلت‌ دارم و از خدا برای خود رحمت می‌خواهم.

متهم با بیان اینکه بنده چند وقتی است در گروه دراویش‌ بوده‌ام، اظهار کرد: من درویش‌ نیستم چون بزرگ دراویش‌ می‌گوید درویشی جز صلح، صفا و نیکی نیست و من خلاف‌ آن عمل کردم.

وی در ادامه در راستای معرفی خود گفت: من 50 سال سن دارم‌، ساکن تهران هستم‌ و به صورت مجرد زندگی می‌کنم.

متهم با اشاره به سوابق‌ کیفری خود ادامه داد: بنده محکومیت مالی دارم و 2 سال درگیر آن بودم و در درگیری‌های قوم هم حضور داشتم و مدتی هم در زندان بروجرد، زندانی بودم.

وی با بیان اینکه 8 ماه محکومیت مالی داشتم و در زندان به سر می‌بردم، بیان کرد: من برای کسی ضامن شده بودم و به خاطر 20 میلیون تومان به زندان رفتم. در ادامه قاضی‌ با اشاره به سوابق کیفری او گفت: شما در سال 83 به اتهام اخلال در نظم عمومی در بروجرد و در سال 61 به دلیل ایراد ضرب و جرح با چاقو و در سال 84 به اتهام تمرد در مقابل مأموران انتظامی و در سال 94 به دلیل غیبت از زندان محکوم شده اید‌ و آیا این اتهامات را قبول دارید؟ که متهم همه اتهامات را پذیرفت.

متهم در ادامه با بیان اینکه من راننده اتوبوس‌ بوده‌ام در پاسخ به اظهارات قاضی مبنی بر اینکه شما از هم گسیختگی‌ شخصیت دارید، گفت: من سابقه بیماری روانی نداشتم و از فضای مجازی هم استفاده نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: من 15 روز بود که در خیابان گلستان پاسداران در داخل اتوبوس‌ اقامت داشتم.

در ادامه قاضی پرونده با اشاره به کیفرخواست‌ صادره و تقاضای قصاص‌ از ناحیه خانواده مقتولان‌ و گزارش کلانتری پاسداران و منابع انتظامی به واسطه بازدید صحنه جرم و نظریه‌های پزشکی قانونی به شرط معاینه اجساد گفت: کیفرخواست شما دائر بر مباشرت در 3 قتل عمدی با حمله به مأموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس واخلال در نظم عمومی در طریق جنجال و حرکات غیر متعارف است.

متهم در پاسخ به سوال قاضی مبنی بر اینکه آیا آماده دفاع هستید و یا فرصت می‌خواهید، گفت: آماده دفاع هستم و نیازی به فرصت ندارم.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از برادر ایمانی خود آمده بودیم، بیان کرد: ابتدا به ما گفته بودند که قرار است نورعلی‌ تابنده جلب شود و ما در آنجا حاضر شده بودیم تا مانع جلب او شویم‌.

متهم در خصوص اتوبوسی‌ که در اختیار داشت ادامه داد: من راننده اتوبوس‌ بودم ولی مالک را نمی‌شناختم و صندلی‌های آن را باز کرده بودم تا بتوانم در آن بخوابم.

قاضی پرونده در ادامه از علت وجود لوازم آشپزخانه در اتوبوس از متهم سوال کرد که او گفت: من در آنجا زندگی می‌کردم و از این وسایل استفاده می‌کردم و غیر من 25 نفر دیگر هم استفاده می‌کردند.

وی افزود: افرادی که از شهرستان به تهران می‌آمدند جهت اقامت خود در اتوبوس‌ به سر می‌بردند.

متهم با بیان اینکه کسی به من نگفته بود که با اتوبوس به سمت مأموران انتظامی بروم، بیان کرد: وقتی که به سر من ضربه‌ خورد و خونریزی‌ کرد من عصبی شدم و چون ناجا به سرم ضربه زده بود به سمت آنها رفتم و از سویی دیگر هم نمی‌خواستم از اتوبوس پیاده شوم چون مرا می‌زدند.

وی با بیان اینکه من از روی عصبانیت‌ حرکت کردم اظهار کرد: چون شیشه اتوبوس پاک نشده بود من جلوی خود را نمی‌دیدم‌.

متهم با بیان اینکه قتل آن 3 نفر نتیجه عملکرد من بوده است، ادامه داد: من در نظم عمومی اخلال نکرده‌ام و به دلیل دفاع از دوستم به آنجا رفته بودم.

وی افزود: دوست من را متهم به سرقت یک پراید کرده‌ بودند در حالیکه او 3 هکتار باغ دارد و چنین آدمی این کار را نمی‌کند.

قاضی با بیان اینکه از داخل اتوبوس سلاح‌هایی نظیر شمشیر و قمه کشف شده است و این سلاح‌ها در اتوبوس چه می‌کرده خواستار پاسخگویی متهم شد که متهم از وجود این ابزارآلات در اتوبوس اظهار بی‌اطلاعی کرد.

متهم با بیان اینکه من در حین حرکت هیچ چیز را نمی‌دیدم، ادامه داد: چون سر من دچار خونریزی بود مأموران من را پس از دستگیری به بیمارستان بردند.

متهم در پاسخ به سئوال قاضی پرونده مبنی بر اینکه آیا قصد داشتید با اتوبوس‌ افراد خاصی را مورد اصابت‌ قرار دهید، گفت: به قدری شیشه‌ کثیف بود که من چیزی در مقابل خود نمی‌دیدم.

در ادامه قاضی پرونده از متهم پرسید که آیا مأموران نیروی انتظامی سلاح داشتند؟ که متهم گفت: سلاح نداشتند اما با باتوم می‌زدند.

متهم با بیان اینکه من از کار خود پشیمانم اظهار کرد: به هیچ گروه خاصی وابستگی ندارم.

در ادامه رحیم ایزدیاری‌ وکیل پرونده با حضور در جایگاه و با تسلیت‌ به خانواده اولیای دم گفت: طی ملاقات‌های متعدد که با متهم داشتم به نظر می‌رسد او پشیمان است و شرایط مجازات وی مهیا است‌.

وکیل متهم با بیان اینکه باید به حالات روحی متهم توجه شود، گفت: او در حالیکه‌ مورد ضرب و شتم ناجا قرار گرفته بود با سر و صورت خونین‌ سوار اتوبوس‌ می‌شود و قصد کشتن کسی را نداشته است.

وی در پایان تصریح کرد: افسردگی درونی متهم نشان از پشیمانی او دارد.

در ادامه قاضی پرونده با اشاره به اتمام زمان رسیدگی به پرونده گفت: جلسه بعدی فردا 21 اسفند 96 ساعت 11 صبح در همین محل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری اولین جلسه دادگاه ثلاث باباجانی

برچسب ها: انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اشد مجازات برای قانون شکنان .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ثلاث اعدام شد رفت جهنم راحت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید با چاقو بدنشو تیکه تیکه کنید تا زجر ببینه وبمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اعدام بشه بندازیم تو دیگ اب جوش... دست و پاشو ببرن...
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۱۹:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدام بشه سه نفر از عزیزان امنیت کشورمان را شهید کرده اصلا نیاز به محاکمه نداره باید سه بار اعدام بشه ۳۰ نفر که باش بودن اوناهم محلکمه بایدبشن
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
شهادت 3 مامور انتظامی را تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
کمترین مجارات برای این قاتل باید دست پای این قاتل بسته شود اورا برد در خیابان پاسداران همان اتوبوس راند روی تنش تا عبرتی باشد برای اراذل واوباشها
France
علی
۰۵:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
حکم قاتل باید اعدام باشه
Germany
علی
۰۳:۲۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
جنایت کار ، مرگ و اعدام بوسیله اتوبوس باید انجامشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
قاتل بی رحم باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کن. ..رروانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید این فرد را در ملاعام اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل بی رحم باید اعدام شود هرچه سریع
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فرد باید مجازات واعدام شود
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
دست وپاهی این قاتل راهرچه زودتر قطع کنید توروخدا بعد اعدامش کنید
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید انداخت داخل دیگ قیر تا تیکه تیکه بشه
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نباید زنده بمونه هرچه سریع در جلوی چشمان مردم اعدام کنید
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام کنید در ملاعام هرچه سریع
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید مجازات کنید ودر ملاعام اعدام وسلام
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمندم هرچه زودتر حمک ایتن قاتل را اعدام اعلام کنند
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام فقط
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
اعدام
اعدام
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید گردن قاتل بی رحم را از ته بزنید
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام .اعدام
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
قصاص باید بشه هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اگر من بودم تمام ارازل و اوباش را به دریا می ریختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام ففقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل را بندازید داخل دیگ آب جوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید گردن این قاتل را زد بی رحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
شهادت این 3 نیروی انتظامی را تسلیت میگم .
از قوه قضاییه خواهشمندم این قاتل راعدام کنید
Canada
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
Canada
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حکمش باید اعدام باشه
Canada
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام کنید هرچه زودتر
Canada
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام حکمش باید اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط إعدام در ملا عام ميتونه مرحمى به داغ مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۱:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط إعدام در ملا عام ميتونه مرحمى به داغ مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
Germany
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
ای بی رحم قاتل تو باید اعدام بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام کنید هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حکمش‌اعدام‌در‌ملا عام میباشد‌.
Iran (Islamic Republic of)
محمد‌
۲۰:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حکمش‌اعدام‌در‌ملا عام میباشد‌.
به خانواده های این سه شهید جوان تسلیت عرض می نمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
قصاص این باشه با اتوبوس خودش لز روش رد شن
Iran (Islamic Republic of)
احد
۲۰:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
کسی که سه نفر از حافظان امنیت را به شهادت رسانده باید همون روز اول با تشکیل دادگاه در صحنه اعدام میشد.تا درس عبرتی باشد برای سایرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام ،کسی که به طور آشکار ماموران پلیس را میکشد فقط باید اعدام بشه.البته اون کسایی هم که دست به این خراب کاری زدن باید مجازات شوند
Germany
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
روانی قاتل را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
با عرض تسلیت به خانواده محترم شهدای این حادثه
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعداممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
غلام نوا
۱۹:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بهترین راه اینه که قاضی حکم اعدامش رو امضا کنه و مردم مجازاتش رو تماشا کنند
Germany
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
قصاص
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام درود برشهیدان امنیت خداصبر واجر به خانوادهایشان بدهد ما مدیونشان هستیم همه قانون شکنان بایداساسی مجازات بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
روی همون اتوبوس در خیابون پاسداران اعدامش کنین خدا خیرتون بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدام کنید
Germany
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
چرااعدامشون نکردن ؟؟؟
اعدام کنید
Germany
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
چرااعدامشون نکردن ؟؟؟
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حکمش صادربشه اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
به نظر من اعدام برای او خیلی کم است باید زجر کش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام در جلوی چشم خانواده شهدای نیروهای امنییتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
با سلام اعدامش کنید تا درس عبرتی برای بقییه بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۹:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نیرو انتظامی واقعا مظلومه، شهادت این سه مامور عزیز را به خانواده های گرامیشان تسلیت عرض می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
اعدام
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید برخورد جدی و حکم اعدام برای متهم در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید برخورد جدی و حکم اعدام برای متهم در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بی همه چیز زدی ۳تا جوون دسته گل رو پرپر کردی میگی شیشه اتوبوس کثیف بود .؟!!
.باید از صفحه روزگار محو شید
باید تو ملا عام اعدام شه که دیگه هیچ‌کدوم از این جانی‌ها جرات چنین کاری رو به خودشون ندن و دست از پا خطا نکنن
به خانواده این ۳تا جوان رشید و حافظ امنیت مردم تسلیت عرض میکنم و از خدا برای ایشان صبر طلب میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام
بایستی
از دار اویزونش کنن تا برای کسانی که مخل امنیت مردم هستن عبرت بشه

حمله به نیروی انتظامی اونم بدون سلاح
به نظر من بایستی همانطور که گفتم زنده از دار اویزونش کنن
که زجرکش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
ضمن عرض تسلیت شهادت حافظین امنیت ، اشد مجازات برای قانون شکنان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
ضمن عرض تسلیت شهادت حافظین امنیت ، اشد مجازات برای قانون شکنان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید اتوبوس سه بار از روی سرش رد بشه . قاتل بی رحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حکم اعدام بابد در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام نه باید روزی یه قسمت از بدنش جدا کنن تا برای بقیه درس عبرت بشه .این همه خانواده پاک راداغ دارکرده بعد میگه شیشه اتوبوس کثیف بوده.!
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۵:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
پلیس ایران واقعا مظلومه .باید متهم اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۵:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
پلیس ایران واقعا مظلومه .باید متهم اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بایدمحاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید اونم در ملاعام
Germany
علی
۱۴:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمندم متهم را در ملاعام مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
متهم باید مجازات بشن اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
من نمی دانم دادستان برای چه از فردی که سه زن طلاق داده وسه نفر از بهترین فرزندان این ملت شهید کرده در خواست تقاضای عف می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید کسی که اتوبوس را هم به او داده محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بنده به نوبه خودم شهادت این 3 مامور را تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
خدابیامرزه .

قاتل باید اعدام شود
آخرین اخبار