ترامپ: نامزدی اُپرا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ یک تجربه دردناک برای او خواهد بود

دونالد ترامپ بار دیگر به احتمال نامزدی «اُپرا وینفری»، سرشناس‌ترین مجری آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز گذشته خود در جمع هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا باز هم به احتمال شرکت کردن «اپرا وینفری»، مجری سرشناس آمریکا و جهان در انتخابات ریاست جمهوری 2020 واکنش نشان داد و گفت: دوست دارم اپرا پیروز انتخابات شود. دوست دارم او را شکست دهم. من ضعف های او را می شناسم. این یک تجربه دردناک برای اپرا خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا هیچ اشاره ای به اینکه منظور او از ضعف های اپرا چیست، نکرد، فقط در ادامه افزود: «من او را خوب می شناسم. من در یکی از برنامه های او حضور داشتم. من مهمان برنامه او بودم.»

درواقع رئیس جمهور آمریکا به شایعات منتشره درباره احتمال نامزدی اپرا در انتخابات آتی واکنش نشان داد. این شایعات پس از سخنرانی جنجالی او در مراسم گلدن گلوب و حمایت وی از زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند، مطرح شد. حتی یکی از دوستان صمیمی اپرا هم گفته بود که او این کار را خواهد کرد و این کار به تصمیم مردم بستگی دارد.

دونالد ترامپ تاکنون چندین بار به خبر نامزدی اپرا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا واکنش نشان داده و گفته بود که اگر او در این انتخابات شرکت کند، وی را شکست خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر بارها اپرا وینفری را تحسین کرده بود. وی در سال 1999 پیش از ورود به عرصه سیاست، اعلام کرد که اگر در انتخابات 2000 شرکت کند، اپرا را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارنظر دونالد ترامپ درباره احتمال نامزدی «اُپرا وینفری» در انتخابات آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار