برگزاری تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی المپیک

صبح امروز اعضای تیم ملی پاراتکواندو تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

برگزاری تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی المپیکبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، هوگوپوشان اردونشین تیم ملی پاراتکواندو که سه رویداد مهم و بین المللی قهرمانی آفریقا، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در سال آینده پیش رو دارند، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر مهدی احمدی مربی این تیم به تمرین پرداختند.

مهدی احمدی مربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص تمرینات این ملی پوشان گفت:: به دلیل نداشتن مسابقات گرند پری در رشته ورزشی پاراتکواندو، تکواندو کاران کشور‌های مختلف برای افزایش امتیاز و بالا بردن رنکینگ خود برای حضور در پارالمپیک، از سوی فدراسیون جهانی پاراتکواندو اجازه حضور در مسابقات دیگر قاره‌ها را دارند.

وی ادامه داد: به همین دلیل هوگوپوشان پاراتکواندو ایران نیز فروردین ماه ۱۳۹۷ جهت کسب امتیاز عازم مراکش محل برگزاری مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آفریقا خواهند شد.

احمدی افزود: پس از مسابقات آفریقا، اعضای این تیم برای حضوری قدرتمند عازم مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا خواهند شد که این مسابقات خرداد ماه سال آینده و به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است شرکت و کسب مقام نخست در مسابقات قاره آسیا برای پارا تکواندوکاران ایران ۴۰ امتیاز پارالمپیکی را در پی دارد که سقف این امتیازات درمسابقات دیگر قاره‌ها به ۲۰ امتیاز تقلیل می‌یابد.

مهدی پور رهنما، سعید صادقیان پور، اصغر عزیزی، جعفر محمودزاده، احمد نریمانی، عمران رحمان اف، مهدی کردلو، محمد رضا شعبانی، علیرضا بخت، عبدالمحمد شادمان، حامد حق شناس و فرید کرم خانی اعضای تیم ملی پاراتکواندو را تشکیل می‌دهند که تمرینات خود را در محل فدراسیون جانبازان و زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی و مهدی احمدی مربی این تیم برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

تمرینات تیم ملی پاراتکواندو برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار