رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی از رونمایی سامانه استعلام نظارت بر تجهیزات نظارتی تصویری خبر داد.

رونمایی از سامانه استعلام سیستم های نظارتی تصویربه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق فیض آبادی رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران در نشست خبری رونمایی از سامانه استعلام نظارت بر تجهیزات نظارتی تصویری، اظهار کرد: بحث تجهیز یک واحد به سیستم نظارت تصویری در راستای افزایش بخش امنیتی است و از این رو در گذشته افراد و به عنوانی نصاب‌ها عهده دار مجهز کردن آن واحد به سیستم نظارت تصویری بوده اند که به علت بالارفتن میزان شکایت مردم درخصوص هک شدن به سراغ تعیین اصالت نصاب ها رفتیم به این علت که بخش زیادی از این افراد از سلامت فنی و اخلاقی مناسبی برخوردار نبوده اند.

وی ادامه داد: آزمون های کتبی و شفاهی مدارکی هم از نصاب ها در خصوص سوءپیشینه و عدم اعتیاد در اتحادیه از نصاب‌ها گرفته شد تا افرادی که وارد حریم شخصی مردم می شوند از شناسنامه و اصالت لازم برخوردار باشند. هم اکنون 300 نصاب در این حوزه از کارت شناسایی بهره مند هستند و خدمت رسانی می کنند.

این رئیس اتحادیه در خصوص شکایت‌ مردم از اصالت دار نبودن سیستم های خریداری شده به اتحادیه ، گفت: بخش زیادی از شکایت‌ها از کالاهایی است که خریداری شده و ازکیفیت لازم برخوردار نبوده و یا واحد صنفی مورد نظر، فاقد پروانه کسب بوده و یا گاهی مشخصات دوربین‌های موجود در بازار با اطلاعات فاکتور همخوانی نداشته است. به همین سبب سامانه ای هم در این رابطه مورد بهره برداری قرار گرفته که افراد می توانند قبل از خرید از اصالت سیستم مورد نظر مطلع شوند.

فیض آبادی در این راستا اشاره کرد: جلسات و مکاتبات بسیاری با سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شده، براین اساس قانون نظام صنفی از شرکت‌های فعال در این حوزه درخواست شد تا دفاتری را در خصوص ارائه خدمات پس از فروش در نظر بگیرند و به اتحادیه اعلام کنند تا ثبت گردد . در این رابطه اکثر شرکت‌ها دفاتر خدمات پس از فروش خود را معرفی کرده اند. یکی از دلایل این امر نیازمند بودن سیستم های نظارت تصوری به بررسی های ماهانه است.

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران گفت: مردم جهت بررسی سیستم های نظارتی تصویر، قبل از خرید می توانند به سایت egovahi.ir مراجعه کنند تا از اصالت تجهیزات دوربین و سیستم مطلع شوند.، همچنین افراد می‌توانند از کیفیت تولیدات داخلی هم اطلاعات بدست بیاورند.

وی در خاتمه با بیان اینکه سیستم‌های نظارتی در سایت در 4 حوزه دسته بندی شده اند، یادآور شد: از دیگر مزیت های این سامانه مقایسه تولیدات داخلی و خارجی توسط افراد است که این امر موجب ایجاد فضای رقابتی سالم میان نمونه های داخلی و خارجی در کشور می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار