فرمانده انتظامی گیلان:

اخلال گران چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود

فرمانده انتظامی گیلان گفت: برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات عید نوروز بازداشت خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی گیلان در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه توصیه پلیس این است که آیین چهارشنبه آخر سال باید محله محور و خانواده محور باشد گفت: محله محور شدن برگزاری آیین چهارشنبه سوری از بیشتر حوادث و خطرات جلوگیری می کند.

وی با تاکید اینکه پلیس با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی و اخلال گران چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد خواهد کرد افزود: انتظارهای پلیس از مردم شریف استان این است که از انجام هرگونه اعمالی که باعث برهم زدن نظم در شهرها می شود خودداری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین از تمهیدات پلیس در ایام نوروز خبر داد و اعلام کرد: تلاش ماموران پلیس در ایام نوروز این است که شهروندان و مسافرانی که مقصد خود را استان گیلان انتخاب می کنند، ساعت خوش و پر آرامشی را در این ایام در استان سپری کنند.

سردار اسحاقی در ادامه با اشاره به اینکه وقوع سرقت در گیلان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 42 درصد کاهش یافته است اعلام کرد: 90 درصد این سرقت‌ها توسط ماموران انتظامی کشف شد که این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران بنده در حوزه سرقت است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 3هزارو 165 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان کشف و ضبط شد گفت: در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال کشفیات توسط پلیس 37درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: کشفیات پلیس گیلان در حوزه مواد محترقه نیز در این مدت 23 درصد افزایش یافت.

اسحاقی در پایان به آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: 624  نفر از هموطنان ما در سال 96 در تصادفات استان گیلان جان باختند.

انتهای پیام/اص

نشست خبری فرماندهی انتظامی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.