پروین: به جادوگری اعتقادی ندارم، اما فساد در فوتبال ما وجود دارد/ پرسپولیس دربی را دست‌کم گرفته بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فساد در فوتبال وجود دارد و یک نفر نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

پروین: فساد در فوتبال وجود دارد/ همه باید برای از بین بردن این مسائل متحد شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی پروین پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم هفته منابع طبیعی که به میزبانی باشگاه سایپا برگزار شد درباره این مراسم گفت:امروز به یک مدرسه رفته بودم تا در چنین مراسمی شرکت کنم و حالا هم به این برنامه‌ای که توسط درویش یکی از دوستان ۵۰ ساله ام هم دعوت شدم آمدم. خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این مراسم‌ها ادامه دار باشد.

او درباره حواشی فوتبال بیان داشت: با یک فردوسی پور فساد فوتبال برطرف نمی‌شود مگر این که همه دست به دست هم بدهند، وگرنه تنها با یک برنامه که دوشنبه به دوشنبه برگزار می‌شود و مسائل مختلفی در آن مطرح می‌شود نمی‌توان جلوی همه چیز را گرفت. همچنین من به جادوگری اعتقادی ندارم، اما فساد در فوتبال وجود دارد و با یک نفر نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس در دربی باخت و در بازی با الوصل هم خیلی خوب نبود، اما ۳ امتیاز را گرفت البته بازی با استقلال همیشه به دلیل رقابت سنگین خاص است، اما تصور می‌کنم پرسپولیس به دلیل اختلاف امتیازی که وجود داشت بی انگیزه و بد بازی کرد و باخت.

او درباره بازی برگشت مقابل الوصل اظهار داشت: این بازی را پیروز می شویم. امیدوارم در بازی‌های بعد و مخصوصا بازی‌های مرحله بعد هم موفق باشیم.

انتهای پیام /

اظهارات پروین درباره شرایط این روز‌های فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
هرچه زودتر باید پیگیری شود
آخرین اخبار