بازرسی کالا‌های اساسی در اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از در اولویت بودن بازرسی از کالا‌های اساسی توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری، رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به حساسیت هایی که در این ایام در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است و طبق جلسات برگزار شده تعدادی از واحدهای صنفی خوشبختانه پای کار و در حال عرضه محصولات هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به بازرسی کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ بیان داشت: کار بازرسی کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و میوه روزانه در حال انجام است. 9162 واحد صنفی طی بهمن ماه مورد بازرسی قرار گرفتند و در این زمینه 815 پرونده تشکیل شد.

جباری افزود: در خصوص مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ و تخم مرغ 832 واحد صنفی بازرسی انجام و در این زمینه 94 پرونده تشکیل شد. همچنین در بخش نان و برنج 813 واحد صنفی را بازرسی کردیم و 90 پرونده نیز در این زمینه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در حوزه میوه 758 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد برای 30واحد پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: جلسات متعددی با اتحادیه ها و دستگاه های مختلف استان برگزار شد و خوشبختانه همه پای کار هستند تا شاهد برگزاری خوب نمایشگاه بهاره در اهواز باشیم.

جباری افزود: گشت های مشترک در مرحله اول از ابتدای بهمن ماه آغاز شد و مرحله دوم این گشت ها نیز از 15 اسفند در سطح شهرهای استان آغاز شده است. این گشت ها به اتفاق اداره تعزیرات به بازرسی از میادین میوه، بنک داران و ... می پردازند.

انتهای پیام/م

کالاای اساسی در اولویت بازرسی های شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.