برگزاری یادواره‌های شهدا ضرورت جامعه ما است

معاون استاندار همدان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضرورت جامعه ما است تا بتوانیم مسیر شهدا و آن راهی که رفتند و از جان خود گذشتند را به خوبی معنا کنیم و آن راه را ادامه دهیم.

برگزاری یادواره‌های شهدا ضرورت جامعه ما استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رضا قیاسی،معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان در نخستین یادواره شهدای صنعت آب و برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهید «حججی»، شاهکار خدا و برگ برنده خدا بود که شمع شهدا شد.

وی با بیان اینکه شهدا نمایندگی را به شهید «حججی» دادند که تاریخ و مسیر را روشن و اثبات کند، افزود: در حادثه کربلا نیز قیام امام حسین(ع) شاهکار خدا بود که امروز به عنوان یک چراغ و نور هدایت می‌درخشد .

قیاسی با اشاره به احترام شهید «حججی» به پدر و مادرش گفت: می‌بینیم که شهید «حججی» چگونه قبل از رفتن پای مادر و پدر خود را می بوسد و این نشان می دهد که با چشم باز راه خود را انتخاب می کند.

وی ابراز داشت: چهره بشاش و با صلابت این شهید را در مقابل چهره داعش می‌دیدیم که یکی پس از دیگری تکمیل‎کننده برگ برنده است.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدانادامه داد: با چشم باز سرش را می‌برند تا به تاریخ بگوید با چشم باز این مسیر را طی کردم و شهید «حججی» حجتی است برای ما و آیندگان ما که مسیر این شهید را بدانند.

وی با بیان اینکه شهید «حججی» در تاریخ ماندگار شد، گفت: ما یکی حیات معنوی و یک حیات مادی داریم که در حیات مادی مانند تمام موجودات هستیم و تنها وجه تمایز آن حیات معنوی است که جاودان می‌کند و این کار با ایثار و ادامه راه شهدا ممکن است.

قیاسی اظهار داشت: این یادواره‌ها ضرورت جامعه ما است تا بتوانیم مسیر شهدا و آن راهی که رفتند و از جان خود گذشتند را به خوبی معنا کنیم و آن راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/خ

یکی از ضرورت های جامعه برگزاری یادواره‌های شهدا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.