اجساد حادثه سقوط هواپیما با بالگرد منتقل می‌شود

تا دقایقی دیگر، یک فروند بالگرد جهت انتقال اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای، در محل حادثه حاضر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جانعلی ابراهیمی بخشدار ناغان گفت: هم اکنون ۱۲ تیم امداد و جستجو، تجسس و شناسایی همراه با گروه‌های بررسی علل سوانح کشور، نیرو‌های انتظامی و مردم محلی در منطقه حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای در ارتفاعات هلن چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: محل سقوط هواپیما و لاشه آن در محدودیت‌های حفاظتی است و به دلیل صعب العبود بودن منطقه، قرار است تا دقایقی دیگر یک فروند بالگرد از استان کهگیلویه و بویر احمد، وارد چهارمحال و بختیاری شود و پس از استقرار در محل، اجساد را به پایین ارتفاعات منتقل کند.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین دو فروند هواپیما برای انتقال خانواده قربانیان، سفیر ترکیه و همراهان، و تیم بررسی علل سانحه هوایی از ترکیه عازم استان چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است: یک فروند هواپیمای شخصی متعلق به کشور ترکیه با ۱۱ سرنشین عصر روز گذشته یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان جمهوری اسلامی ایران، در ارتفاعات منطقه هلن از توابع شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد.

منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت که غالباً (حدود ۳۰ هزار هکتار آن) پوشیده از جنگل بلوط غرب است در شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار از توابع چهارمحال و بختیاری و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.