صنوف متخلف بوشهر ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت:۵۷ هزار و ۱۵۳ مورد بازرسی از واحد صنفی این استان به تشکیل پرونده تخلف ۱۰ میلیارد ریالی برای واحد‌های متخلف شد.

صنوف متخلف بوشهر ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سید حسین حسینی محمدی گفت: از مجموع ۵۷ هزارو ۱۵۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان بوشهر سه هزار و ۱۲۵ موردتوسط معاونت بازرسی این سازمان منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش ۸ میلیارد ریال و معرفی به تعزیرات حکومتی جهت اجرای احکام شد.

وی بیان کرد: همچنین به منظور اعمال نظارت و کنترل دقیق‌تر بر واحد‌های صنفی یکهزار و ۱۵۳ مورد نیزگشت مشترک بازرسی با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان به همراه نمایندگان برخی دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، فرمانداری، مراکز بهداشت و اماکن عمومی نیروی انتظامی، بر فعالیت بازار و واحد‌های صنفی، میادین میوه و تره بار و کالا‌های ضروری انجام شده است.

حسینی محمدی یادآورشد:ازاین شمار گشت مشترک ۹۶۶ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد ریال شده است.

وی گفت:باتوجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای تامین انواع کالا‌ها و خدمات ضروری طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار در سراسر استان بوشهر بصورت مستمر تا پایان فروردین ماه سال تداوم دارد.

حسینی محمدی اظهارکرد:طرح ویژه نوروزی که از ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز شده تمامی واحد‌های صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم با رعایت موارد مصوب و قانونی مانند رعایت ضرایب سود قانونی، صدور فاکتور و ... هستند.

وی یادآورشد: نظارت ویژه بر تامین و توزیع و قیمت میوه و مرکبات، طرح تنظیم بازار و میوه‌های پر مصرف این ایام، نظارت بر برگزاری فروش فوق‌العاده و حراج در واحد‌های صنفی، نظارت بر نحوه اجرای قیمت‌های مصوب پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل درون شهری از جمله هدف‌های طرح ویژه نوروزی است.

وی اظهارکرد:نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت نصب برچسب قیمت و صدور پارکینگ‌ها، توقفگاه‌ها، خشکشویی‌ها و قالی شویی‌ها از دیگر هدف‌های طرح ویژه نوروز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در این راستا ازشهروندان انتظار می‌رود هر گونه تخلف گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/م

جریمه ده میلیارد ریالی صنوف متخلف بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.