بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چهارشنبه سوری را با یک مراسم نمادین برگزار کنیم/ مردم آگاهانه تر عمل کنند

امیر غفارمنش گفت: مردم باید جان بچه های خود را در نظر بگیرند و در چهارشنبه سوری مراسمی نمادین با کمترین اشتباه را برگزار کنند.

چهارشنبه سوری را با یک مراسم نمادین برگزار کنیم/ مردم آگاهانه تر عمل کنندامیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مراسم چهارشنبه سوری گفت: در زمان کودکی ما بته فروشی رواج داشت؛ در روز چهارشنبه سوری بته خریداری می کردیم و آتش می زدیم و از روی آن می پریدیم. دارت و چپغ هم بود که پرت می کردیم و صدا می داد. 

وی ادامه داد: حالا مردم باید به نوعی شعور اجتماعی برسند که اگر در یک برهه زمانی اشتباهی شده و عواقب بدی هم داشته، سعی کنند ادامه دار نباشد.

این بازیگر بیان کرد: همین امروز بازی استقلال و العین است و می دانیم کشورهای خلیج فارس به طور طبیعی حاضرند برای ما حاشیه درست کنند و حتی پول خرج کنند تا مثلا در بازی امروز یک نفر ترقه ای پرتاب کند تا ما درگیر عواقب منفی بیشماری از جمله حذف تمام میزبانی ها شویم؛ پس باید مراقب باشیم.

این بازیگر اظهار داشت: از طرفی حتی اگر کشورهای حوزه خلیج فارس با ما بازی نداشته باشند، اما مانند بازی سپاهان و پرسپولیس چشم یک سرباز بخاطر پرتاب ترقه تخلیه شود باز هم بازتاب های منفی جهانی خواهد داشت. این ها مثال های فوتبالی بود. پس تاکید می کنم مردم آگاهانه تر عمل کنند و جان بچه های خود را در نظر بگیرند و در چهارشنبه سوری مراسمی نمادین با کمترین اشتباه را برگزار کنند.

غفارمنش تصریح کرد: امیدوارم ماموران محترم ناجا هم بگذارند مردم همین شادی نسبی را انجام دهند؛ آن هم در شرایطی که جامعه کنونی نیاز به شادی و نشاط حتی در کمترین زمان دارد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار