آغاز به کار دهکده گردشگری خوسف در عید نوروز

معاون فرماندار خوسف از آغاز به کار دهکده گردشگری این شهرستان در عید نوروز خبر داد.

آغاز به کار دهکده گردشگری خوسف در عید نوروزقلی زاده، معاون فرماندار خوسف در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت:دهکده گردشگری و بازارچه صنایع دستی شهرستان خوسف در ورودی این شهر برای اولین بار در عید سال جاری به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان خوسف در مناطق روستایی ساکن هستند، افزود: ایجاد درآمد‌های پایدار برای این قشر از ضروریات است که با ابلاغ اعتبار از محل صندوق توسعه ملی زمینه جهت افزایش اشتغال زایی در روستا‌های شهرستان فراهم شده است.


قلی زاده گفت: با اعطای تسهیلات برای مناطق روستایی زمینه برای جذب این اعتبارات جهت ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری فراهم شده و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان از همه ظرفیت‌ها جهت کمک به سرمایه گذاران جهت توسعه سرمایه گذاری حمایت خواهد کرد.

معاون فرماندار خوسف با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون تومان جهت احیای بافت تاریخی شهر خوسف نیز در نظر گرفته شده است افزود: طرح این پروژه مراحل نهایی خود را طی می‌کند.


قلی زاده از برگزاری جشن‌ها و مسابقات بومی و محلی در ایام نوروز خبر داد و گفت:به روال هر ساله جشنواره بازی‌های بومی و محلی در روز سوم فرودین ماه در روستای ماژان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ب


اجرای جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.