مدال های رنگارنگ مسابقات کارگران جهان به رزمی کاران خوزستان رسید

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان از کسب چندین مدال رنگارنگ مسابقات کارگران جهان توسط رزمی‌ کاران استان خبر داد.

عباس علوانی، رییس هیات ورزش کارگری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه رقابت‌های جهانی از ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه با حضور ۱۴ کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید، بیان داشت: رزمی کاران خوزستانی موفق شدند چندین مدال این رقابت ها را تصاحب کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ورزش کارگری جهان با پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری ایران در تقویم CSIT گنجانده شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات نیز ۴۵۰ ورزشکار از کشورهای آلمان، پرتغال، لوکزامبورگ، استرالیا، آذربایجان، ارمنستان، سیرالئون، افغانستان، پاکستان، عراق، چین، لبنان، گرجستان و ایران در 2 بخش لوکیک و هنرهای فردی با هم به رقابت پرداختند.

علوانی اذعان داشت: عزت‌الله انوشا در استایل بادی ‌کنتاکت، محمد صالحی و مصطفی حمیدی‌ مهر هر 2 در استایل لوکیک بوکسینگ و یونسی در استایل سلاح سرد زنجیر همگی گردن آویز طلا را از آن خود کردند و نیما عبدالشاهی در استایل هنرهای فرد سلاح سرد جفت نانچیکو به مدال نقره دست یافت.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان در ادامه تصریح کرد: همچنین تیم استایل هنرهای فردی دفاع شخصی تیم کارگری خوزستان با ترکیب مسعود مختاری، مهدی فرخوند، فیروز مختاری، سامان مختاری، حسین عیسوند رجبی، منصور چعباوی و کریم بهادری مقام سوم و مدال برنز این بخش را کسب نمودند.

وی اظهار داشت: افشین برازجانی، رییس انجمن ورزش‌های رزمی کارگری خوزستان، سید مهدی حسینی و سیدهاشم افضلی نیز به عنوان داور از خوزستان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/گ

درخشش رزمی کاران خوزستان در مسابقات کارگران جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار