جوانان امروز ما سیلی محکمی به آمریکا زده‌اند

فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله با اشاره به سیلی جوانان به آمریکا گفت: آمریکایی‌ها از نفوذ تفکرات شهدا در ذهن جوانان ایرانی ترس دارند.

جوانان امروز ما سیلی محکمی به آمریکا زده استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا یزدی فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا که در دانشگاه تهران برگزارشد، گفت: امروز قدرت ما به همه ثابت شده است و استکبار جهانی تاکنون نتوانست است با این کشور مقابله کنند.

وی با بیان اینکه حیات امروز را ما مدیون این شهدا هستیم، ادامه داد: تفاوت شهدای ما با کشته‌شدگان سایر کشور‌ها در نوع نگاه و طرز تفکر است. هیچ یک از کشور‌ها نمی‌توانند به عزتی که جمهوری اسلامی به آن رسیده است، برسند.

یزدی افزود: ناو‌های آمریکایی که تا دندان مسلح هستند از سال ۱۹۸۵ در خلیج فارس حضور دارند و به کشور‌هایی مختلف نظیر عراق و افغانستان حمله کردند، اما چرا آنان تاکنون جرات نکرده‌اند به ایران حمله کنند؟ آیا از سلاح اتمی نداشته‌یمان واهمه دارند؟ خیر آنان از تفکر شهدا در میان مردم و جوانان ما در هراس هستند.

فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله بیان کرد: در سال‌های اخیر مردم ایران بار‌ها به  مزدوران آمریکایی سیلی زدند. ما در زمان جنگ تحمیلی از ۹ کشور به غیر از مزدوران اسیر گرفتیم آمریکایی‌ها هر طور که می‌توانستند علیه مردم ایران اقدام براندازی کردند، اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

آمریکایی از نفوذ تفکرات شهدا در ذهن جوانان ترس دارند

یزدی بیان کرد:امروز آمریکایی‌ها از نفوذ تفکرات شهدا در ذهن جوانان ما ترس دارند، معاندان و آمریکایی‌ها میلیون‌ها دلار برای شبکه‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به زبان فارسی علیه این نظام هزینه کردند تا ریشه تفکر شهدا را از ذهن جوانان ما پاک کنند، ولی موفق نشدند و سیلی خوردند.

وی یادآورشد: همه ما نگران وضع اقتصادی مردم و اشتغال جوانان هستیم و تمام مسئولان هم باید در این زمینه‌ها پاسخگوی ملت و جوانان باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
راه شهیدان ادامه دارد…
22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا گرامی باد.
آخرین اخبار