شفر: بازی برابر نفت تهران باید لغو شود/ امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایط ما را ببیند

سرمربی استقلال گفت: ما بعد از بازی برابر العین سه بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم فدراسیون فوتبال این شرایط را ببیند.

شفر: بازی با نفت تهران باید لغو شود/ امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایط ما را ببیندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوى برابر العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خوبی مقابل العین داشتیم. نیمه اول به خوبی توانستیم پرس کنیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت تنها یک گل زدیم.

او ادامه داد: نیمه دوم در صحنه اى که نظم تیمی خوبی نداشتیم گل خوردیم. حریف ما موقعیت هاى گلزنى دیگرى هم داشت که موفق نبود و ما هم نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

شفر افزود: ۹ فروردین یک بازی داریم و بازیکنان ملی پوش ما روز قبل از بازی به ایران باز می‌گردند و ممکن نیست برابر نفت تهران بازی کنیم. ما بعد از این بازی سه بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم فدراسیون فوتبال این شرایط را ببیند. تیم ملی بازیکنان ملی پوش را برای روسیه می‌خواهد و ما بازیکنان خود را برای دیدار با الریان می‌خواهیم و نمی‌شود یک روز بعد از بازگشت به ایران به میدان برویم. امیدوارم کی روش در این زمینه با مسئولان فدراسیون صحبت کند.

سرمربى تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: اکنون به استراحت احتیاج داریم و بازیکنان مصدوم باید درمان شوند. نیاز داریم تا با انجام ریکاوری با قدرت بیشتری به مسابقات بازگردیم. بدنسازی نامناسب در پیش فصل باعث شده تیم به این شکل درآید و اگر خوب بدنسازی نکنیم، به مشکل می‌خوریم.

او افزود: از هواداران فوق العاده استقلال تشکر می‌کنم. تا به حال چنین فضایی را ندیده بودم.

او در مورد اینکه چرا تیمش در نیمه دوم بیشتر دفاع کرده است تصریح کرد: اصلا متوجه نشدم که العین در نیمه دوم از ما بهتر بود. ما در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما در نیمه دوم نتوانستیم پاس خوب ارسال کنیم و از ضد حمله هم استفاده نشد. العین فقط ۱۵ دقیقه از ما بهتر بازی کرد، اما پس از ورود جابر و قربانی ٢ فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم.

شفر ادامه داد:حیدری بازیکن خوبی است، اما وریا فشار بیشتری به تیم مقابل وارد می‌کند. گلی که دریافت کردیم به دلیل خستگی بازیکنان بود و بعد از گلی که خوردیم مى توانستیم گل بزنیم. خیلی وقت‌ها تیم حریف را پرس کردیم و زمانی که توپ داریم باید به بازیکنی پاس دهیم که موقعیت بهتری دارد. هیچ تیمی نمی‌تواند ٩٠ دقیقه حریف را پرس کند.

او در مورد اینکه استقلال روی نیمکت ضعف بازیکن دارد توضیح داد: مجید حسینی مصدوم شده بود. تیام هم بازیکن ویژه و خاص است و به خوبی بازی خوانی می‌کند. تیام موقعیت‌ها را بو می‌کشد. قربانی نیز به خوبی تلاش می‌کند، اما چه می‌توانیم انجام دهیم؟ بابت تیمی که دارم خوشحال هستم و نمی‌توانم بگوییم بازیکنان نیمکت نشین یا داخل زمین ضعیف یا قوی هستند. در تمرین همه باید با صددرصد تمرکز تمرین کنند و طبیعی است که همه باید تلاش کنند. بازیکنان ملی پوش ما به ریکاوری تیم ملی می‌روند و امیدوارم همه با آمادگی بسیار خوبی به تمرینات ما باز گردند.

او در مورد حضور فرهاد مجیدى در ورزشگاه آزادى تصریح کرد: از تمامى بازیکنان قدیمی و پیشکسوتانی که راجع به تیم خوب صحبت می‌کنند تشکر مى کنم. مجیدی بازیکنی خوب در استقلال و تیم ملی بوده است.

سرمربى تیم فوتبال استقلال درباره قضاوت داور هنگ کنگی دیدار برابر العین گفت: زمانی که متوجه شدم داور بازى اهل هنگ کنگ است تعجب کردم، اما با این حال او قضاوت خوبی داشت. امیدوارم در آینده نیز شاهد قضاوت خوب داور‌ها باشیم و آنچه در بازى رفت العین رخ داد، تکرار نشود. البته باز هم می‌گویم در آن بازی مشکل از بازیکنی بود که دایو انجام داد.

او درباره شانس استقلال برای صعود از گروه عنوان کرد: تا جایى که توانستم مثبت فکر می‌کنم. به ویژه وقتى که نیمه اول دیدار با العین و بازی با الهلال را به یاد می‌آورم. این گروه یک گروه سخت در مسابقات امسال است. بازی بعدی تیم ما با الریان در تهران است. ۴ امتیاز دیگر می‌خواهیم و مى دانیم الریان تیم بسیار خوبی است. همه بازیکنان ما باید برگردند و با آمادگی جسمانی و شرایط فیزیکی خوب برای ما به میدان بروند.

انتهای پیام/

اظهارات وینفرد شفر درباره دیدار با العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار