برگزاری همایش افتخار ۲۴ در یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری همایش بزرگ" افتخار ۲۴ "در ۲۴ اسفندماه سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه یازدهمین نشست شورای اموزش و پرورش استان در بافق گفت: یکی از رویکرد‌های آموزش و پرورش بررسی چالش‌ها و مسائلی است که در مناطق دور از مرکز استان وجود دارد و شورای آموزش و پرورش باید از نزدیک با آن‌ها آشنا شود. شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه از جمله مناطق دور از مرکزهستند.

دانافر افزود: استان یزد بیست و چهارمین سال است که رتبه اول در کنکور سراسری را کسب کرده و امسال با یک شرایط ویژه نسبت به استان دوم از نظر کمی و کیفی برتری دارد.


وی به برگزاری همایش افتخار ۲۴ اشاره کرد و گفت: این همایش یک رویداد مهم فرهنگی است ۲۴ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در محل تالار دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و قرار است رتبه‌های برتر کنکور، دانش آموزان و مدال آوران المپیاد‌های علمی و دانش آموزان برتر در جشنواره خوارزمی با حضور مسئولان در یک همایش باشکوه از آن‌ها تجلیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچینن خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در خصوص تجلیل از جایگاه معلم شد و گفت: برنامه‌هایی که در ستاد بزرگداشت مقام معلم طراحی و برنامه ریزی شده بود در جلسه شورا مطرح و به طور کلی مصوب شد در هفته معلم به زیباترین شکل ممکن امور مربوط به تکریم و تجلیل جایگاه معلم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ غ

برگزاری همایش افتخار ۲۴  در ۲۴ اسفندماه سالجاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار