دلجویی از خانواده جان‎باختگان حادثه سقوط هواپیما

اهالی منطقه مشایخ شهرستان کیار با خانواده‌های جان باختگان سقوط هواپیمای ترکیه‎ای دیدار و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از اهالی منطقه مشایخ شهرستان کیار با اهدای پلاکارد‌های تسلیت، با خانواده‌های جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای شخصی ترکیه ای دیدار و از آنان دلجویی کردند.

شرکت کنندگان در این دیدار همچنین پیشنهاد کردند: در صورت رضایت خانواده ها، یادمانی برای گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ جان باخته این سانحه، در محل حادثه نصب شود.

پیش از این اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم با حضور در جمع خانواده‌های جان باختگان این سانجه هوایی، از آنان دلجویی کرد.

گفتنی است: یک فروند هواپیمای شخصی از نوع جت بمباردیه، متعلق به کشور ترکیه با ۱۱ سرنشین عصر یکشنبه گذشته ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان ایران و به دلایل نامعلوم، در ارتفاعات صعب العبور دورک اناری شهرستان کیار در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

اجساد قربانیان این حادثه هوایی پس از ۱۵ ساعت عملیات امداد و نجات، پیش از ظهر دیروز دوشنبه ۲۱ اسفند به پایین ارتفاعات و پس از آن برای انجام آزمایش DNA و تشخیص هویت، به پزشکی قانونی استان منتقل شد.

صبح دیروز همچنین تعدادی از خانواده‎‎های جان باختگان حادثه برای انجام تشریفات قانونی و انتقال اجساد و بررسی علت این حادثه، همراه با معاون سفیر کشور ترکیه و یک گروه ۸ نفره فنی هواپیمایی وارد شهرکرد شدند.

انتهای پیام/خ

تسلیت به خانواده جان‎باختگان حادثه سقوط هواپیما

برچسب ها: حوادث ، سقوط هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.