اجرای طرح آرامش بهاری در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح آرامش بهاری در 34 بقعه متبرکه شاخص استان کرمانشاه در نوروز امسال انجام می شود

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام آیت‌الله عباسیان گفت: امسال رشد 70 درصدی تعداد بقاع مجری این طرح را خواهیم داشت، به نحوی که تعداد بقاع مجری طرح به 34 بقعه خواهد رسید.

وی افزود: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت.

عباسیان افزود: برای حضور 70 مبلغ از قم در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در سطح استان برنامه ریزی شده، ضمن اینکه هشت مبلغ دینی استان هم در این خصوص دعوت به همکاری شده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی خیمه های معرفت در 19 بقعه متبرکه استان، افزود: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، برپایی غرفه های پاسخگویی به شبهات دینی، مشاوره خانواده، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و... را در ایام نوروز در خیمه های معرفت خواهیم داشت.

عباسیان افزود: همچنین ویژه برنامه تحویل سال در19 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد

وی با اشاره به برپایی غرفه های دارو و درمان در سطح بقاع متبرکه در ایام نوروز گفت: این غرفه ها با اولویت مناطق زلزله زده مستقر و مشغول خدمات رسانی خواهند شد که برای خدمات رسانی به مردم 9 پزشک برای حضور در این بقاع در نظر گرفته شده است

 

 

انتهای پیام/د

 

 

رشد 70 درصدی تعداد بقاع مجری

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار