کشف بیش از ۱۰۱ هزار عدد مواد آتش زا در خراسان شمالی

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت : در روز‌های پایانی امسال در استان خراسان شمالی ۱۰۱ هزار و ۵۱۴ عدد مواد آتش زا کشف شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  سرهنگ حیدر اقبالی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت : طرح مقابله با فروشندگان مواد آتش زا و غیرمجاز در نیمه دوم ماه جاری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که در این راستا ۱۳ نفر متهم دستگیر شدند.
وی با بیان این که پلیس با متخلفان این آیین سنتی برخورد قانونی می‌کند و برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارد، افزود: نیروی انتظامی با تمام استعداد نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی موجود، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و نیز تامین امنیت چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های مختلف در صحنه حضور دارد.
اقبالی گفت:: متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان ۱۴ فروردین ماه سال آتی در بازداشت هستند و خودرو‌های توقیفی نیز تا پایان زمان مزبور در پارکینگ نگهداری می‌شود.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: برای ارتقای آگاهی خانواده‌ها و نیز نوجوانان، اقدامات آموزشی توسط پلیس انجام شده است و تلاش داریم تا با آگاه سازی، خسارت‌های برگزاری آیین چهارشنبه سوری به حداقل برسد.
وی تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع هر حادثه در چهارشنبه آخر سال، از خانواده‌ها انتظار می‌رود مراقبت‌های لازم را از فرزندان خود داشته باشند.
گفتنی است: ۱۴ نفر در آیین شب چهارشنبه سوری سال گذشته در خراسان شمالی دچار سوختگی، قطع عضو و آسیب در نواحی دست، پا، صورت و چشم شدند.
انتهای پیام/آ
برخورد پلیس با متخلفین در چهارشنبه سوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.