ثبت بیش از 3 هزار مورد بازرسی از نانوایی ها در استان اردبیل

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ثبت بیش از 3 هزار مورد بازرسی از نانوایی ها در سطح استان اردبیل خبر داد.

یوسف شهباززاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: از اول بهمن ماه سالجاری 3 هزار و 510 مورد بازرسی از نانوایان در سطح استان به ثبت رسیده است و در پی بازرسی‌ها، تعداد 77 پرونده به ارزش بالغ بر 44 میلیون ریال که بیشترین تخلف در خصوص کم فروشی بوده، پس از تکمیل جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اظهار داشت: گشت مشترک متشکل از کارشناسان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به همراه شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان و کارشناسان مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، تعدادی از واحدهای نانوایی مرکز استان را مورد بازدید قرار دادند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در راستای بررسی وضعیت پخت نان در شهرستان اردبیل برخی واحدهای نانوایی در سطح شهر را بازدید و از نزدیک وضعیت موجود واحدهای خبازی از نظر فضای موجود، کیفیت نان تولید شده و... را بررسی نمودند.

شهباززاده خاطر نشان کرد: با توجه به سطح انتظارات شهروندان، می طلبد که اتحادیه  صنف نانوایان تلاش بیشتری در جهت افزایش و ارتقاء کیفیت نان و رسیدن به سطح استاندارد های مطلوب بعمل آورند.

وی در ادامه از همه کسانی که در توزیع مواد غذایی بخصوص آرد که قوت اصلی مردم را تشکیل می دهد، فعالیت دارند درخواست نمود نهایت دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق مردم و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از ناحیه برخی نانوایان، بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز بصورت مستمر بر فعالیت نانوایان در سطح شهر نظارت می کنند و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات اعم از گرانفروشی، کم فروشی و پایین بودن کیفیت نان از طریق سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند تا بازرسین سازمان در سریعترین زمان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ح

ارسال 77 پرونده متخلف کم فروشی به تعزیرات استان اردبیل

برچسب ها: بازرسی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار