سیمای بوشهر شایسته نام این شهر و استان نیست

استاندار بوشهر خواستار تلاش برای زیباسازی بوشهر شد و گفت: سیمای بوشهر شایسته نام این شهر و استان بوشهر نیست.

سیمای بوشهر شایسته نام این شهر و استان نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه نوروز هستیم و همه شهر‌های استان بوشهر برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده شوند.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های شهری و زیباسازی شهر‌ها تاکید کرد و ادامه داد: توانمدی شهر‌ها باید معرفی شود و با ابتکار و نوآوری شاهد اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در سطح شهر‌ها باشیم.

استاندار بوشهر خواستار توجه به آئین‌های بومی و محلی شد و اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها در کنار شهرداران به عنوان یک بازوی قدرتمند محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت مهم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شش میلیون مسافر نوروزی به استان بوشهر سفر کرده بودند، افزود: این تعداد جمعیت چندین برابر جمعیت استان است و باید برای پذیرایی مناسب و شایسته از این گردشگران آماده باشیم.

گراوند با بیان اینکه سیمای بوشهر شایسته نام این شهر و استان بوشهر نیست، تصریح کرد: باید تلاش ویژه‌ای برای توسعه عمرانی شهر بوشهر در همه محلات صورت گیرد و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

وی از برخورد با تخلف‌ها در بکارگیری سفارشی و بدون مجوز نیرو در شهرداری‌ها خبر داد و افزود: استخدام در شهرداری‌ها یا هر دستگاه دولتی تنها با مجوز رسمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

ظاهر بوشهر مناسب نام استان نیست

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.