فتنه های فرهنگی و فکری فتنه جدید دشمنان کشور است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه فتنه های جدید در راه است، گفت: فتنه های فرهنگی و فکری در راس آن قرار دارند.

فتنه های فرهنگی و فکری فتنه جدید دشمنان کشور است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: به پاوه بسیار علاقه مندم  اورامانات و در راس آن پاوه، شهر علم بوده و شهری است که جغرافیای آن با خون شهدا آمیخته شده است و علت خوشنامی پاوه در جغرافیای ایران نیز نقش و جایگاه بالا و والای آن در شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی است.

وی  گفت : چند روز پیش مقاله ای را خواندم که در آن آمده بود که ۶ تا ۷ اندیشکده آمریکا در حال تحقیق هستند که چکار کنند که این سازمان انقلابی و مردمی(بسیج) که هیچ جایگزینی هم ندارد تضعیف شود اگر دشمنان بتوانند این نهاد را تضعیف کند یقینا نظام را با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل بسیج به دستور امام (ره) گفت: امام (ره) کاری کرد که این نظام و کشور بیمه شود.

این مسئول افزود: نمی توان کشوری را با زیرساخت های اقتصادی محکم و بدون امنیت فرض کرد چرا که در نبود امنیت همه این بسترها و زیرساخت ها از بین می رود.

وی  بیان کرد: امام راحل امنیت را با مردم گره زد و امنیتی که با مردم گره خورده باشد، پیروزی هایی چون پیروزی های دفاع مقدس به دست می آید و این پیروزی ها به خاطر حضور آگاهانه و با صلابت و مقتدرانه و انقلابی مردم بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: آن چیزی که ما را قدرتمند و نام آور کرده و امروز در مقابل همه زورگویی های همه دنیا، علی رغم برخی مشکلات به اینجا رسانده و استقلال و امنیت داریم، همین مردم هستند.

وی یادآور شد: ما دارای اقتدار امنیتی هستیم، چرا که با وجود تهدیدها و چالش های زیاد به اینجا رسیدیم.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار