رونمایی از جدیدترین مستند صداوسیمای مرکز همدان در نهاوند

جدیدترین کار مستند تولید صداوسیمای مرکز همدان با عنوان میراث گاماسا  پنج شنبه هفته جاری در شهرستان نهاوند با حضور مسو لان استانی رونمایی می شود.     

رونمایی از جدیدترین مستند صداوسیمای مرکز همدان در نهاوند  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  دکتر مهدی دهقان نیری مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان اظهار داشت:  شهرستان نهاوند یکی از شهرستانهای قدیمی و با سابقه استان همدان می باشد که جاذبه های زیبای طبیعی و تاریخی  و مذهبی زیادی دارد که جادارد برای معرفی این شهرستان سرسبز بیشتر به آنها پرداخته شود.

وی گفت:  بهمن ابراهیمی مستند ساز خوب مرکز همدان  در جدیدترین مستند خود با نام میراث گاماسا  به معرفی زیبای بصری جاذبه های طبیعی،تاریخی و گردشگری نهاوند پرداخته است. 

 مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان افزود: بهمن  ابراهیمی تاکنون مستندهای خوبی بنامهای گاماسیاب رود ماد ، از زرامین تا کنگاور؛ شهر سرابها ، میراث گاماسا ، از ورآینه تا خزل و سیزده خانه در مورد نهاوند را ساخته که از بیشتر شبکه های سراسری و استانی پخش شده اند ، و جدیدترین کار او بنام میراث گاماسا نیز در روز پنج شنبه آینده در نهاوند رو نمایی خواهد شد که  پیرامون جاذبه های طبیعی،تاریخی و گردشگری نهاوند می باشد.

  وی اظهار داشت: در این مراسم رونمایی از همه اصحاب رسانه شهرستان نهاوند دعوت به عمل می آید تا در این مراسم حضور یابند و دیدگاه های خود را در مورد شهرستان نهاوند و برنامه های صداوسیما بیان کنند. دهقان نیری گفت: قرار است تله فیلم مستند دیگری در مورد شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند توسط صداوسیمای مرکز همدان تولید شود.

 وی در پایان با اشاره به تلاش همکارانش در مرکز همدان بیان کرد هدف ما رضایتمندی بیشتر مردم استان  از برنامه های تولید شده بومی است که تاکنون گام های مثبتی را در این زمینه با توجه به کمبود بودجه برداشته ایم.

انتهای پیام/د.ا

رونمایی از مستند میراث گاماسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار