مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد شد

در مراسمی با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجید جوادیان زاده به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار درمحل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجید جوادیان زاده، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز معرفی شد.

جوادیان زاده در این مراسم با بیان اینکه هر چند اقتصاد زیربنا است گفت:اما دهه‌های آینده این قرن، دهه فرهنگ است و باید با فرهنگ اقتصادی پیش برویم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلام یزد با اشاره به اینکه قدرت آینده در دست کسانی است که جنگ‌ها را با گفتمان فرهنگی کنترل می کنند افزود: امیدورایم همه مدیر ومسئولان این موضوع را مد نظر قرار دهند.

وی حرکت در چهارچوب رهنمود‌های مقام معظم رهبری، ارتقا جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، توجه ویژه به معیشت همکاران، ترویج گفتمان فرهنگی، ارائه خدمات فرهنگی، نگاه عادلانه به همه شهرستان‌های استان، نگاه همتوازن به همه عرصه‌های فرهنگی، هنری وقرآنی وهمکاری و همگرایی با سایر دستگاه‌ها به ویژه شهرداری از جمله محور‌های اصلی برشمرد.

غیاثی مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد اسلامی یزد عملکرد‌های این چند سال خود در حوزه‌های مختلف را عنوان کرد.

معاون اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه یکی ازتعرفه‌های فرهنگ بحث هویت است که در ایران با دو تمدن ایران واسلام تلاقی می شود وعامل اقتداراست گفت: زمانی این اقتدار دوام دارد تا با رفتار جوانان ما منطبق باشد.

زینی وند با اشاره به تحدید ازطرف کشور‌های بیگانه به ایرانیان در فضای مجازی گفت: دشمن سعی می کند با دست گذاشتن برروی خلآهای ما، هویتمان را تخریب کند.

انتهای پیام/ ی

تکریم ومعارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار