برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و داستان ترکی ساوالان در اردبیل

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: اختتامیه نخستین جشنواره شعر و داستان ترکی ساوالان ۲۷ فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر رجبی ،رئیس حوزه هنری استان اردبیل امروز در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره شعر و داستان ترکی ساوالان به بررسی نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته اختتامیه نخستین جشنواره شعر و داستان ترکی ساوالان 27 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که داوری آثار رسیده به جشنواره آغاز شده است افزود: بحث و ارزیابی مقدماتی آثار انجام یافته و سخنرانی، شعرخوانی، داستان خوانی، اجرای موسیقی، قرائت بیانیه و تجلیل از نفرات برگزیده به عنوان آیتم های اجرایی این جشنواره تعیین شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: رونمایی از مجموعه شعر«خنده های خردلی» اثر شبنم فرضی‌زاده از بخش‌های دیگر این جشنواره است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان مختص شرکت‌کنندگان در جشنواره در روز اختتامیه از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفت.

رجبی بیان کرد: حضور میهمانانی از استان‌های شمالغرب کشور و حوزه هنری مرکز و مدیران ارشد استانی از دیگر ویژگی‌های این مراسم است و از برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی بوده که فراخوان برگزاری آن با رویکرد دینی و مذهبی نهم دی ماه منتشر و تا 10 اسفند ماه امسال با 67 اثر داستانی و 230 اثر در بخش شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تصریح کرد: آثار دریافت شده در این جشنواره به داوری سپرده و در نهایت از بین این آثار، در هر بخش 6 اثر برگزیده و از صاحبان آن تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ ع

جشنواره شعر و داستان ترکی ساوالان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار