خاش آماده برای استقبال از مسافران نوروززی

فرماندار شهرستان خاش گفت: با پیش بینی برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش در نشست ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی گفت: افزون بر یکصد اکیپ امدادی و خدمات رسانی و چندین کمیته ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی برای خدمت رسانی به مردم و مسافران پای کار هستند.

دستگاه‌های مختلف مانند بخشداران، شوراها، شهرداران، دهیاران، هلال احمر، اورژانس، بهداشت، بیمارستان، راهداری و حمل و نقل، پلیس، شرکت نفت، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، ارشاد، اصناف، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، سپاه، مقامات دادستانی، امنیتی و انتظامی و ... در مبحث خدمات رسانی به شهروندان و هم وطنان ایرانی آماده خدمات دهی هستند.

فرماندار خاش ادامه داد: ظرفیت‌های برجسته گردشگری خاش مانند طبیعت تفتان، پیرگل، کارواندر، ایرندگان، پشتکوه، سنگان، سرو‌های کهنسال، آثار تاریخی منطقه شامل قلعه‌های ایرندگان، حیدراباد، بازارچه سرپوش، مسجد جامع و ... آماده بازدید گردشگران هستند و علاوه بر این روستائیان و عشایر خاش پتانسیل‌های گردشگری خود را نیز در این ایام به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: کشیک‌های نوروزی شرکت نفت و سوخت رسانی، و ادارات و امداد و نجات و بهداشت و اصناف، تنظیم بازار، حمل و نقل و راهداری و اسکان و پذیرایی و راهنمایی و استقبال از نیمه دوم اسفند ماه کار خود را شروع کرده اند و تا بیست فروردین ماه سال آینده آماده خدمت رسانی به هم وطنان هستند.

انتهای پیام/گ

خاش آماده استقبال از مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، فرماندارخاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار