کاهش 1تا3 درجه ای دمای هوای در اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 1 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است و بر این اساس از امروز تا روز پنجشنبه آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود اما از میزان وزش بادها کاسته خواهد شد.

وی افزود: اوایل هفته بعد و در روزهای شنبه و یک‌شنبه امکان ورود یک سیستم ناپایدار با احتمال بارش در نقاط مختلف استان وارد استان اصفهان وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص روند دمای هوای استان گفت: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 1 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت.

وی درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 21 و کمینه هوا به هفت درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

خدابخش به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین مناطق استان چوپانان با 24 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت فریدون‌شهر و بوئین میاندشت با دمای سه درجه زیر صفر است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.