کشف ۵۰ هزار مواد محترقه در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۵۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکارگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان را دستگیر و در بازرسی از آنان ۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شالیکاراز شهروندان، خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام /ر

کشف مواد محترقه در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار