جشن تولدی خاص برای مادری خاص تر

فرزندان مادر شهیدان حیدری برای مادرشان ۸۵ بهار عمرش را جشن گرفتند تا جای دو برادر شهیدشان را در این روز برای مادر پرکنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا فرزندان مادر شهیدان حیدری دربافق برای مادرشان ۸۵ بهار عمرش را جشن گرفتند تا جای دو برادر شهیدشان مرتضی و رجبعلی را نیز دراین روز برای مادر پرکنند.

این مادربزرگ بافقی که دو پسرش به افتخار شهادت نائل آمده اند حاج رقیه نام دارد بانویی صبور و زحمتکش که با تلاش و دلسوزی ۷فرزند برومند به جامعه تحویل داده است.

شب تولد این مادربزرگ بافقی حالا با حضور همه فرزندان و نوه ها به شبی پر از شادی و خاطره تبدیل شده است حاج رقیه در این جشن از خانواده دوست داشتنی و پر جمعیتش می گوید: من ۱۳۰ نوه و نتیجه دارم که همه پیش چشمانم عزیز هستند.

فرزند دوم این خانواده از صبوری و بردباری مادر می گوید: مادر نور چشم آدم است و تاکنون در حق ما کوتاهی نکرده است.

پسر پنجم خانواده نیز مادر خود را بهترین مادر دنیا معرفی می کند و خود را همیشه خدمتگزار مادر می داند.

دیگر فرزند حاج رقیه بر لزوم احترام گذاشتن به مادر تاکید می کند و می گوید: باید با دستانمان مهربانی را بفرستیم و مادر به واسطه دستان ما نیاز به محبت دارد.

حاج رقیه در این شب پر از شورو شادی کیک تولدش را برش میزند و با دعایی دلنشینش همه را پذیرایی می کند و پس از آن، فرزندان هدیه های خود را برای جبران زحمات مادر تقدیم می کنند و به دستبوسی مادر می روند.

این مادربزرگ ۸۵ساله در پایان تمام این شادی و این جشن باصفا برای فرزندانش دعا می کند: از خدا می خواهم خانواده ام همیشه تندرست و سلامت باشند.

گفتنی است: طلبه شهید مرتضی حیدری در سن ۱۸سالگی به جبه‌های حق علیه باطل شتافت و در عملیات فکه مفقود شد و پیکرش پس از ۱۲ سال به دیار خود بازگشت و فرزند دیگرش، شهید رجبعلی حیدری نیز در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر و یک ماه پس از حضور خود به مقام والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ غ

جشن تولد برای مادر شهید در بافق

برچسب ها: خانواده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار