مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مصدومیت ۸ نفر در شب چهارشنبه سوری در استان خبرداد.

مصدومیت ۸ نفر در مراسم شب چهارشنبه آخر سال در هرمزگان

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: تا ساعت هشت صبح امروز ، ۸ مصدوم به دلیل حوادث  شب چهارشنبه سوری  در استان خدمات درمانی دریافت کردند .

وی افزود:مرد ۲۹ ساله با پارگی تاندون های سه انگشت دست راست به دلیل انفجار منور در دست و اعزام از هرمز به بیمارستان شهید محمدی سرپایی درمان شد .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک مصدوم ۲۲ ساله در بندرعباس با سوختگی مختصر صورت نیز درمان سرپایی شد .

دکتر نوروزیان افزود:یک پسر بچه ده ساله در بندرلنگه به دلیل سوختگی کف دست ویک دختر بچه هفت ساله  به علت سوختگی کف دست و قسمت کوچکی از شکم در قشم ،  سرپایی درمان شدند.

وی گفت:یک مصدوم ۲۶ ساله  به علت سوختگی سطحی پشت گوش و یک مصدوم ۲۳ ساله نیز به علت سوختگی سطحی در هر دو پا توسط مواد آتش زا ،در  قشم درمان سرپایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: یک فرد ۲۰ساله  که در بندرعباس بر اثر مواد محترقه آسیب جزئی به صورت او وارده شده بود به صورت سرپایی مداوا شد.

دکتر نوروزیان گفت:دیگر مصدوم چهارشنبه آخر سال در هرمزگان پسر بچه چهار ساله بود که بر اثر استفاده از ترقه دچار سوختگی سطحی زیر زانو شده بود.

انتهای پیام/ف

میزان تلفات چهارشنبه آخر سال در هرمزگان

برچسب ها: حوادث ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.