تظاهرات صد‌ها آمریکایی علیه ترامپ در لس آنجلس+ تصاویر

صد‌ها نفر از مردم شهر لس آنجلس کالیفرنیا در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به این ایالت تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، در پی نخستین سفر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به کالیفرنیا، صدها نفر روز گذشته (سه شنبه) در شهر «لس آنجلس» کالیفرنیا در اعتراض به سفر وی تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرکنندگان در «بورلی هیلز» در حومه غربی لس آنجلس با در دست داشتن پلاکاردهایی، نارضایتی خود را به ورود دونالد ترامپ به این ایالت نشان دادند.

مهاجران و پناهجویان مختلف هم که در دولت ترامپ آسیب های زیادی دیده اند، در این تظاهرات حضور داشتند. در این تظاهرات همچنین تصویری از یک سگ که لباسی با شعار ضدترامپ بر تن داشت دیده می شود. روی لباس این سگ نوشته شده بود: «ترامپ کشور من را تسخیر کرده است.»

تظاهرات در لس آنجلس در اعتراض به سفر دونالد ترامپ+ تصاویر

روز گذشته همچنین تظاهراتی نزدیک سن دیگوی کالیفرنیا –که ترامپ برای بازدید از نمونه های دیوارهای ساخته شده به آنجا رفته بود-- برگزار شد.

یکی از تظاهرکنندگان اعلام کرد: من آمده ام که بگویم او در اینجا مورد استقبال قرار نمی گیرد. او یک خائن است.

تظاهرات در لس آنجلس در اعتراض به سفر دونالد ترامپ+ تصاویر

تظاهرات در لس آنجلس در اعتراض به سفر دونالد ترامپ+ تصاویر

ترامپ روز گذشته (سه شنبه) در حمایت از سیاست های سختگیرانه مهاجرت غیرقانونی به کالیفرنیا رفت. ایالت کالیفرنیا همواره در قبال سیاست های دونالد ترامپ در زمینه های مختلف بخصوص مسئله مهاجرت، مخالفت های زیادی از خود نشان داده است. ترامپ همچنین از نمونه های اولیه دیوارهای مرزی مکزیک که در سن دیگو ساخته شده بود بازدید کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در دوره رقابتهای انتخاباتی بارها وعده داد که یک دیوار در امتداد مرز مکزیک می سازد تا مانع از ورود مهاجران غیرقانونی شود. وی پیشتر گفته بود که مکزیک را مجبور خواهد کرد هزینه ساخت دیوار را بپردازد. این درحالی است که مکزیک تاکنون چندین بار تأکید کرده است که به هیچ وجه هزینه ساخت این دیوار را پرداخت نخواهد کرد.

اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا چند ماه پیش ساخت 8 نمونه اولیه از دیوارهای مرزی مکزیک را به دستور ترامپ در سن دیگو به پایان رساند.


انتهای پیام/

تظاهرات ضد ترامپ در کالیفرنیا+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار