کلهر: دفاع الوصل اشتباهات فاحشی برابر پرسپولیس داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط دفاع الوصل اشتباهات فاحشی داشت و پرسپولیسی‌ها می‌توانستند از ضعف‌های حریف بهتر استفاده کنند.

کلهر: خط دفاع الوصل اشتباهات فاحشی برابر پرسپولیس داشت/ نبود بازیکن طراح در پرسپولیس مشهود استمحمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی پرسپولیس برابر الوصل امارات در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الوصل تیم قدرتمندی نبود و خط دفاعی این تیم اشتباهات فاحشی برابر پرسپولیس داشت. سرخپوشان می‌توانستند با استفاده از اشتباهات حریف به گل‌های بیشتری دست یابند، اما برانکو بعد از گل اول، تیم را به عقب فراخواند.

او ادامه داد: صادق محرمی در دفاع و حمله تاثیر گذار بود و در جناح چپ هم محمد انصاری وظیفه خود را به خوبی انجام داد. زوج سید جلال حسینی و خلیل زاده هم پوشش مناسبی در خط دفاع ایجاد کردند. خط هافبک هم عملکرد خوبی داشت، اما بهتر بود برانکو در طول بازی از مسلمان استفاده می‌کرد.

غیبت مسلمان در پرسپولیس حس می شد

کلهر بیان کرد: برانکو می‌توانست ترکیب بهتری برابر الوصل امارات انتخاب کند و از ماهینی و صادق محرمی در پست های دفاع و هافبک راست استفاده کند. سرمربی پرسپولیس باید براساس آمادگی بازیکنان، ترکیب تیم را برگزیند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود بازیکن طراح در میانه زمین مشهود است و این تیم در مقابل تیم‌های آماده با مشکل مواجه می‌شود. مسلمان، رسن و نوراللهی بازیکنان تاثیر گذاری هستند، اما برانکو از آن‌ها در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند.

کادر فنی پرسپولیس باید به بازیکنان انگیزه بدهد

او درباره بی انگیزگی منشا در بازی‌های اخیر پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی باید به بازیکنان انگیزه دهد تا آن‌ها بهتر بازی کنند. اگر بازی‌های بیشتری به منشا نرسد این بازیکن دچار افت می‌شود. منشا و علیپور می‌توانند زوج‌ خوبی در خط حمله تشکیل بدهند و هر خط دفاعی را با مشکل مواجه کنند.

مهره چینی برانکو در مرحله حذفی مهم است

کلهر درباره شانس پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس با کسب پیروزی برابر الوصل امارات صعودش راحت‌تر شد. مهره چینی برانکو در مرحله حذفی بسیار مهم است تا این تیم بتواند بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سایر نمایندگان فوتبال ایران در آسیا بیان کرد: تراکتورسازی در هفته چهارم نتیجه خوبی نگرفت و ذوب آهن هم اسیر تاکتیک الوحده امارات شد. استقلال و پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارند، اما تراکتورسازی و ذوب آهن کار سختی در ۲ بازی آینده پیش رو دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.