فرمانده نیروی انتظامی بروجرد خبر داد؛

کشف و ضبط ۱۳ هزار عدد مواد محترقه در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: درچهارشنبه سوری امسال ۱۳ هزارعدد مواد محترقه و آتش زا توسط ماموران نیرو‌های انتظامی شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سرهنگ قاسم میری، فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با وجود اینکه ازمدت‌ها قبل توصیه‌های لازم در راستای برگزاری آیین‌های چهارشنبه سوری و جلوگیری ازبه کارگیری و پخش مواد محترقه خطرناک و آتش زا اعلام شده بود عده‌ای اقدام به فروش این مواد محترقه کردند که دراین راستا این مقدارمواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹۵ هزارعدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد اضافه کرد: همچنین درشب چهارشنبه سوری ۱۵ دستگاه خودرو و ۲ عدد موتور سیکلت که اقدام به حرکات غیرمتعارف کرده و آلودگی صوتی ایجاد می‌کردند توسط ماموران نیروی انتظامی بروجرد توقیف شدند.
سرهنگ میری ادامه داد: سارقی که در بروجرد پنج خودرو را سرقت کرده بود توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

در حوادث چهارشنبه سوری امسال ۱۰ نفرمصدوم شدند که ۹ نفر ازآن‌ها به صورت سرپایی مداوا و یک نفر نیز به علت درصد سوختگی بالا در بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری شد.

انتهای پیام/د

۱۳ هزار عدد مواد محترقه در بروجرد کشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.