سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه؛

می‌خواهیم جشن قهرمانی را در اردکان برگزار کنیم

‌سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:تصمیم داریم جشن قهرمانی لیگ برتر والیبال را در اردکان برگزار کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درگفتگو باخبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به حساسیت بازی فینال لیگ برتر والیبال گفت: مصممیم که جشن قهرمانی را در اردکان برگزار کنیم.

مصطفی کارخانه با اشاره به بازی برگشت تیم والیبال بانک سرمایه و خاتم اردکان در مرحله فینال مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: بازی روز چهارشنبه برای هر دو تیم سخت خواهد بود؛ اما ما یک‌نیمه جلو هستیم و با برد در بازی دور رفت باروحیه مضاعفی آمده‌ایم.

وی افزود: ما قطعاً با برنامه هستیم و هدفمند آمده‌ایم و شرایط ما به‌گونه‌ای است که می‌خواهیم جشن قهرمانی را اینجا برگزار کنیم؛ اما سختی‌هایی هم در پیش داریم. یک تیم متحد و منسجمی به نام خاتم اردکان را در مقابل خود داریم و بازیکنانی که جسورانه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: ما تیم بزرگی هستیم و می‌خواهیم سه دوره قهرمانی متوالی خود را جشن بگیریم. باید در این فضای سخت از همه توان و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تیمی که داریم برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم. ما به نقاط قوت تیم خودمان اتکا می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را شناسایی می‌کنیم و بر این اساس طرح‌هایی را برای پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: ما به بازیکنان خود توصیه می‌کنیم که شروع مسابقه و ست اول برای ما خیلی مهم است تیم خاتم اردکان حریف قدرتمندی است و لیاقت و شایستگی‌های زیادی دارد.

امسال شرایط به‌گونه‌ای جلو رفته که این تیم به فینال رسیده است ما احترام خاصی برای این تیم و مردم اردکان قائل هستیم امیدواریم که حق به‌حق دار برسد.
انتهای پیام/ ی

جشن قهرمانی والیبال دراردکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار