کاشانی ها چهارشنبه سوری را سور سلامت کردند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: چهارشنبه آخر سال بامشارکت قابل تقدیر شهروندان بدون حادثه سپري شد.

روح الله فدائی،  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : این سازمان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۲۵ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث چهارشنبه آخر سال بود تا  به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.
 
وی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه تعداد فقط چهار  ماموریت انجام گرفته آتش نشانان در این شب، حاكي از بدون حادثه بودن اين شهر بوده است.
 
فدایی با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت، افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادث این شب فقط چهار مورد آتش سوزی ، ناشی از آتش سوزی باغ، درخت ، ضایعات و لا ستيك اعلام شد که خوشبختانه مصدومیتی در عملیاتهای انجام گرفته گزارش نشد.
 
وی نقش بسزای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان ،در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را موثر در این راستا دانست و وگفت: برگزاری دوره های آموزش و پیشگیری از حوادث وسوانح و نحوه مقابله با آنها در مدارس ،مساجد،  چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی و ویژه چهارشنبه سوری ، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و درج  نکات و هشدارهای ایمنی  در جراید و سایت های خبری و استفاده مناسب از فضای مجازی،ارسال پیامک به شهروندان  از جمله عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.
 
به‌گفته‌وی، در مجموع امسال، شب چهارشنبه آخرسال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حوادث پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و آتش‌نشانی از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه نهایت سپاس و تقدیر را دارد.
 
انتهای پیام/م
 

چهارشنبه‌سوری با سور سلامت در کاشان 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار