رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان گفت : هم‌زمان با شب چهارشنبه‌سوری ۱۹مورد آتش‌سوزی در سطح این شهرستان به وقوع پیوست.

وقوع ۱۹مورد آتش‌سوزی در سطح شهرستان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه ۱۹ مورد آتش‌سوزی سطحی در شهرستان سمنان به وقوع پیوست که با حضور مأموران نسبت به اطفای آن اقدام شد گفت : کاهش ۵۰ درصدی حریق‌های صورت گرفته در چهارشنبه‌سوری خبر نسبتاً خوبی است که البته یکی از عوامل آن می‌تواند راه‌اندازی کمپین نه به چهارشنبه‌سوری پرخطر باشد که از نظر فرهنگی توانسته جایگاه خوبی را در جامعه به دست آورد.

وی بابیان اینکه یک اصله درخت نیز در سمنان آتش گرفت که با همراهی مأموران آتش‌نشانی اطفا شد افزود: سایر آتش‌سوزی‌های سطح شهر عمدتاً در سطل‌ زباله و لاستیک خودرو بود که با حضور مأموران آتش‌نشانی این آتش‌سوزی‌های سطحی اطفا شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان تصریح کرد : اجرای دوره آموزشی در سطح مدارس و همچنین اطلاع رسانی از مخاطرات از جمله اقدامات آتش نشانی سمنان برای مواجهه با چهارشنبه آخر سال بوده است.

اسماعیل‌پور بیان کرد: بخش عمده‌ای از کاهش اتفاقات رویدادهایی مانند چهارشنبه‌سوری به مقوله مردم و مشارکت‌های مدنی آن‌ها باز می‌گردد که قطعاً با امور فرهنگی می توان در آن عملکرد بهتری داشت.

انتهای پیام / ه

کاهش آمار حوادث آتش‌سوزی‌ در چهارشنبه‌ آخر سال در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار