سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان گفت : 120 مقصد گردشگری این استان پذیرای بازدید گردشگران نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با تاکید بر اینکه نوروز 97 ، نوروز متفاوتی در استان سمنان خواهد بود گفت : تلاش شده با اجرای برنامه‌های جنبی از جمله جشن‌های نوروزگاهی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و غیره زمینه افزایش بازدید گردشگران از استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز، هر روز 50 ساعت برنامه آئینی و فرهنگی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود افزود : 50 دفتر و پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح استان سمنان و در ورودی شهرها دایر شده است.

جهانشاهی، استفاده از اقشار مختلف به عنوان راهنمای گردشگر، راه اندازی تاکسی راهنما، راهنمای گردشگری افراد ناشنوا و نابینا را از جمله روش‌های معرفی جاذبه های استان سمنان به مسافران عنوان کرد و گفت: بهره گیری از روش‌های نوین از جمله ربات تلگرامی گردشگری و اپلیکیشن معرفی استان از دیگر روش‌های معرفی استان است.

وی گفت: در 15 بیلبورد جاده ای نیز جاذبه‌های استان سمنان در معرض دید مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

خودرو ، هدیه اقامت نوروزی در استان سمنان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین 1397 در فضاهای اقامتی رسمی این استان اقامت داشته باشند نیز می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار