آیت الله جنتی:

مسئولان به تولید و اشتغال توجه کنند/وظیفه دولت رسیدگی به وضع فقرا است

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از مسئولان برای امر تولید و اشتغال جوانان انتظاراتی داریم و دولت باید به وضع فقرا رسیدگی کند.

در چهارمین اجلاسیه خبرگان درباره هیئت اندیشه ورز رای گیری شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در اختتامیه چهارمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان گفت: مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزش‌های انقلاب و حفظ اخلاق اسلامی و روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به رهبری و ولایت فقیه تاکید داریم چون ستون انقلاب اسلامی است و برپایه ولایت فقیه انقلاب ادامه یافت، اظهار کرد: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند در مورد فرهنگ و معیشت و اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند.

جنتی با بیان اینکه مجلس خبرگان بیعت دوباره خود را با مقام ولایت اعلام می‌کند و فردا خدمت ایشان می رسد، افزود: اجلاسیه چهارم اجلاسیه خوبی بود و در این اجلاسیه درمورد هیئت اندیشه ورز تصمیم گرفته و رای گرفته شد و از این مرحله که توصیه رهبری بود عبور کردیم.

وی با بیان اینکه حجاب از مسلمات اسلام است و هیچ عالم اسلامی نسبت به این موضوع تشکیک نبوده است، گفت: جوانانی را که حرف‌های نامربوط می‌زنند باید توجیه کرد تا بدانند کارشان اشتباه است تا توبه کنند و باکسانی که توبه نمی کنند برخورد شود.

رئیس مجلس خبرگان پیرامون توجه به مستضعفین گفت: هرکسی هرخدمتی می تواند بکند تا دل فقرا شاد شود و این وظیفه ما است.

آیت‌آلله جنتی افزود: ولایت فقیه ولایت رسول و ائمه بوده و پایان نمی‌پذیرد. 

آیت الله جنتی تاکید کرد: از مسئولان برای امر تولید و اشتغال جوانان انتظاراتی داریم و این درست نیست که در شب عید عده ای خانه شان از میوه و شیرینی خالی باشد و عده ای پرخوری کرده و مال بیندوزند. این برای ملت قابل تحمل نیست.وظیفه دولت است که به وضع بیچارگان رسیدگی کرده و این امر قابل اغماض نیست.

وی تاکبد کرد: در مورد مسئله حجاب تاکید می کنم که از مسلمات اسلام است و هیچ عالم مسلمانی و شیعه و سنی راجع به حجاب تردیدی و شکی ندارد.

 رئیس مجلس خبرگان در پایان خاطر نشان کرد: وقتی می‌گوییم روز تولد حضرت زهراست، این حضرت الگوی ما است و باید ببینیم ایشان چه کار می‌کنند وباید زنان را در این زمینه توجیه کرد.

وی گفت: عده‌ای حرفهایی می‌زنند که در درجه اول باید آنها را توجیه کنیم که از آن توبه کنند و پشیمان شوند البته با آنهایی که توبه نمی‌کنند باید برخورد شود که کارشان را تکرار نکنند و در پایان امیدوارم این سال به خوبی تمام شود و عید پیشاپیش به ملت ایران را تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
آیت اله جنتی محترم از حضرتعالی استدعا دارم درخواست رسیدگی به اشتغال و کمک به محرومان را جدی و ضرب الاجل و تعیین وقت فرمایید چون سفارش همه قشرها به دولت محترم نمودند دولت هزار وعده داد تاکنون هیچ کدام عملی نشد
آخرین اخبار