مشاور امنیت ملی عراق پیام شفاهی حیدر العبادی را به اسد رساند

مشاور امنیت ملی عراق پیام شفاهی حیدر العبادی نخست وزیر کشورش را به رئیس جمهوری سوریه رساند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سومریه نیوز، بشار اسد امروز فالح الفیاض فرستاده حیدر العبادی نخست وزیر عراق و مشاور امنیت ملی این کشور را به حضور پذیرفت.
فالح الفیاض حامل پیام شفاهی حیدر العبادی برای بشار اسد بود، در این پیام با توجه به شرایط حساس منطقه، بر اهمیت تقویت همکاری و هماهنگی میان دو کشور در ابعاد مختلف از جمله حوزه‌های سیاسی و امنیتی تاکید شده است.
در این دیدار بشاراسد تاکید کرد، با وجود دستاورد‌های قابل توجه در حوزه مبارزه با تروریسم در دو کشور سوریه و عراق، آمریکا، هم پیمانان و مزدورانش در منطقه برای تضعیف و تقسیم منطقه به حمایت‌های مادی و سیاسیشان از سازمان‌های تروریستی، ادامه می‌دهند، ادامه این روند می‌طلبد تا کشور‌های منطقه با افزایش تلاش و در پیش گرفتن وحدت رویه در برابر چنین برنامه‌هایی موضع گیری کنند و در پی حفظ وحدت و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه بر آیند.
در مقابل فالح الفیاض، تاکید کرد، مطمئنم مردم عراق و سوریه به نبرد با تروریسم تا سرکوب تروریست‌ها و حفاظت از وحدت و حاکمیت دو کشور به عنوان اساس بازگشت ثبات به تمامی منطقه، ادامه خواهند داد.
گفتنی است، حیدر العبادی روز چهارشنبه با محمد الشعار وزیر کشور سوریه درباره تقویت همکاری‌های امنیتی میان دو کشور گفتگو کرده بود.

انتهای پیام/

مشاور امنیت ملی عراق، پیام حیدر العبادی را به بشار اسد تقدیم کرد

برچسب ها: عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار