اوجاقی: مردم در سال 96 با اخبار ورزشی شاد شدند/ ووشو وارد المپیک شد!

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: مردم کشورمان در سال 96 با اخبار ورزشی شاد شدند و ووشو با مدال آوری و افتخار آفرینی موفق شد در سالی که گذشت دل مردم را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه مراسم تجلیل از برگزيدگان ششمین همایش ملی مدیران برتر سال 1395 ورزش، یادواره سرلشگر شهید پاسدار ورزشکار حاج حسن طهرانی مقدم، حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو بیان کرد: سازمان ملی قهرمانان، هرسال یا هر دوره، از پیشکسوتان، مدیران برتر و ورزشکاران اخلاق مدار تجلیل می کند و این مراسم بیشتر جنبه معنوی دارد و برای احترام به پیشکسوتان و ورزشکاران اخلاق مدار است. این مراسم به احترام کسوت و شخصیت ورزشی پیشکسوتان برگزار می شود.

او افزود: مردم کشورمان در سال 96 با اخبار ورزشی شاد شدند و ووشو با مدال آوری و افتخار آفرینی موفق شد در سالی که گذشت دل مردم را شاد کنند و سبب بوجود آمدن شور و شعف در مردم شد  و در کل ورزش، تاثیر مثبتی روی مردم و بحث روانی جامعه کشورمان داشت. مردم دیدگاه بهتری نسبت به ورزش دارند و حس و حال خوبی در ورزش است و سبب شده تا ورزشکاران در جوامع بین المللی استرس کمتری داشته باشند و بدون دغدغه مسابقه دهند. من به مدال آوری نمایندگان کشورمان نمره نمی دهم و به حس و حالیکه مردم از ورزش بدست آورده اند، در سال 96 نمره 16 را می دهم.

اوجاقی در خصوص دروغ سیزده اظهار کرد: ووشو وارد المپیک شد. البته این رشته تمامی فاکتورهای لازم برای حضور در المپیک را دارد و جزء 5-6 رشته ای است که همیشه زمزمه هایی مربوط به حضورش در المپیک شنیده می شد و حتی سال 2008 به طور آزمایشی وارد این مسابقات شد اما متاسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

مربی جدید تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: این اتفاق هم قرار بود در سال 2020 رخ دهد و ووشو هم جزء 6 رشته ای بود که میزبان حق داشت ، آن را به المپیک اضافه کند و با توجه به اینکه کاراته، ورزش سنتی این کشور محسوب می شود، آنها به جای ووشو، کاراته را انتخاب کردند. فکر می کنم ووشو زودتر از زمانیکه فکر می کنید به المپیک اضافه شود و برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام/

اظهارات حسین اوجاقی درباره وضعیت ووشو

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار